Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:58Kalle: Inget fel på att vänta in snön med skidorna i hallen! (även om mina till sluuut hittade upp på vinden...) SNART ska de få komma ner i hallvärmen igen! 😀
Kalle: Inget fel på att vänta in snön med skidorna i hallen! (även om mina till sluuut hittade upp på vinden...) SNART ska de få komma ner i hallvärmen igen! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 28 September 2010, 11:17Bom stopp hos mej. En kabel kanske som e avklippt? Ingen mail inget net ingenting. Kan bara dricka kaffe och avvakta lavinen med jobb som byggs upp i detta nu.
Bom stopp hos mej. En kabel kanske som e avklippt? Ingen mail inget net ingenting. Kan bara dricka kaffe och avvakta lavinen med jobb som byggs upp i detta nu.
Quote from Fredric Lagerström on 29 September 2010, 07:08God morgon på er!
Idag jobbar jag fast det är min lediga dag. Datakabeln var avgrävd hela dagen igår så jobbet har pailat upp ordentligt.
Idag var det även premiär för rutskrapning.
Men det är fina höstdagar nu.
God morgon på er!
Idag jobbar jag fast det är min lediga dag. Datakabeln var avgrävd hela dagen igår så jobbet har pailat upp ordentligt.
Idag var det även premiär för rutskrapning.
Men det är fina höstdagar nu.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:18skrapa rutor? O_o iiiik *gillar inte*
god morgon iaf 🙂 inga rutor att skrapa här, 5+, skönt! även om jag faktist sku föredra en 20 grader till 😛
skrapa rutor? O_o iiiik *gillar inte*
god morgon iaf 🙂 inga rutor att skrapa här, 5+, skönt! även om jag faktist sku föredra en 20 grader till 😛
Quote from ellen olsson on 29 September 2010, 07:19Morrn! Inga rutor att skrapa på cykeln men det har varit 0-gradigt. Nu är det +1...
Morrn! Inga rutor att skrapa på cykeln men det har varit 0-gradigt. Nu är det +1...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:25godmorgon alle hop. +5 här 🙂
godmorgon alle hop. +5 här 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:36God morgon !!!
En strålande sol höll mig sällskap till jobbet idag. (H)
Här är dagens rapport som de flesta kommer att tycka om
Alingsås: Sol igen 5-12 grader 9m/s
Eskilstuna: Sol 3-12 grader
Borås: Sol 4-10 grader
Falun: Sol 3-12 grader
Frölunda: S
God morgon !!!
En strålande sol höll mig sällskap till jobbet idag. (H)
Här är dagens rapport som de flesta kommer att tycka om
Alingsås: Sol igen 5-12 grader 9m/s
Eskilstuna: Sol 3-12 grader
Borås: Sol 4-10 grader
Falun: Sol 3-12 grader
Frölunda: S
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 07:49Morgon. Fredrik, jag tror du överdriver eller bor i ett riktigt råtthål;) När jag vaknade och tittade ut på min skuggiga innergård kl 06.50 kunde jag se klarblå himmel strålande solsken och att det var 4,5 grader 🙂 Men jag är benägen att hävda att vint
Morgon. Fredrik, jag tror du överdriver eller bor i ett riktigt råtthål;) När jag vaknade och tittade ut på min skuggiga innergård kl 06.50 kunde jag se klarblå himmel strålande solsken och att det var 4,5 grader 🙂 Men jag är benägen att hävda att vint
Quote from ellen olsson on 29 September 2010, 07:54Jag anger den officiella temperaturen. En termometer som sitter på rutan kan man inte lita på.
Jag vet flera som skrapat rutor i Göteborg idag...
Jag anger den officiella temperaturen. En termometer som sitter på rutan kan man inte lita på.
Jag vet flera som skrapat rutor i Göteborg idag...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:32God morgon.
Om man skulle försöka bli lite aktiv här igen och se om man kan få ordning på benen. Blir nog en liten nätt cykeltur för att komma igång igen idag. Ingen lång sak men ändå.Sen ska man anmäla sig till lite saker med=)
God morgon.
Om man skulle försöka bli lite aktiv här igen och se om man kan få ordning på benen. Blir nog en liten nätt cykeltur för att komma igång igen idag. Ingen lång sak men ändå.
Sen ska man anmäla sig till lite saker med=)