Quote from ellen olsson on 30 September 2010, 07:56Morrn!
Micke: Flera av dem har minusgrader nu. Officiella temperaturen i Jönköping (Axamo) är -3 i nuläget. Örebro och Norrköping ligger på -1.
Morrn!
Micke: Flera av dem har minusgrader nu. Officiella temperaturen i Jönköping (Axamo) är -3 i nuläget. Örebro och Norrköping ligger på -1.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 08:10Fredrik >> Det gör inget är sååååå glad att jag slipper skrapa runtor på bilen innan jag ska till jobbet (H:)
Fredrik >> Det gör inget är sååååå glad att jag slipper skrapa runtor på bilen innan jag ska till jobbet (H:)
Quote from ellen olsson on 30 September 2010, 08:16Att skrapa rutor är sysselsättning för miljöbovar...
Att skrapa rutor är sysselsättning för miljöbovar...
Quote from Jonny Persson on 30 September 2010, 08:22Ångrar bittert att jag inte hade kopplat in motorvärmare och kupévärmare igår kväll när jag stod i sommarjacka och skrapade rutorna i morse...
Ångrar bittert att jag inte hade kopplat in motorvärmare och kupévärmare igår kväll när jag stod i sommarjacka och skrapade rutorna i morse...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 08:59Här kommer det kaffe till alla som vill ha!
God Morgon till er alla supersnygga singlar 😉
Här kommer det kaffe till alla som vill ha!
God Morgon till er alla supersnygga singlar 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 09:08Camilla >> God morgon !!! Tackar för kaffet ! (t+)
Camilla >> God morgon !!! Tackar för kaffet ! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:05God morgon (herregud vad svårt det ska vara att komma åt internet i tid den här veckan)
Micke: Den som väntar på något gott väntar ofta för länge...;) *räcker fram extra gott Zoegas som ursäkt* Jag kan ställa fram en kopp i kväll så den står där när du v
God morgon (herregud vad svårt det ska vara att komma åt internet i tid den här veckan)
Micke: Den som väntar på något gott väntar ofta för länge...;) *räcker fram extra gott Zoegas som ursäkt* Jag kan ställa fram en kopp i kväll så den står där när du v
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:08God morgon! Min neggiga rumskompis är neggigare än vanligt men jag försöker hålla humöret uppe.
Vacker dag i Stockholm! (H)
God morgon! Min neggiga rumskompis är neggigare än vanligt men jag försöker hålla humöret uppe.
Vacker dag i Stockholm! (H)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:09Linda >> man micrar _INTE_ kaffe !!! tack men nej tack ! Det går bra att dricka kallt oxå (H:)
Linda >> man micrar _INTE_ kaffe !!! tack men nej tack ! Det går bra att dricka kallt oxå (H:)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:19Tycker det funkar utmärkt att micra kaffe men kallt funkar också om det är kris...
Tycker det funkar utmärkt att micra kaffe men kallt funkar också om det är kris...