Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:22Micke: Varför har du inte sagt att du dricker kallt kaffe tidigare?! Då är ju problemet löst. Jag ställer ut en kopp ikväll så har du när du vaknar! 🙂
Kat: Ja det är en UNDERBAR dag ute. Sitter här och njuter av utsikten, vattnet och en liten stad i hö
Micke: Varför har du inte sagt att du dricker kallt kaffe tidigare?! Då är ju problemet löst. Jag ställer ut en kopp ikväll så har du när du vaknar! 🙂
Kat: Ja det är en UNDERBAR dag ute. Sitter här och njuter av utsikten, vattnet och en liten stad i hö
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:24Nja, håller med Micke om att det inte går att micra kaffe. Jag har en mugg och filter från Tupperware som ger tre koppar kaffet, helt perfekt för de tillfällen jag inte orkar sparka igång perkolatorn 😉
På sommaren brukar jag brygga extra kaffe som jag h
Nja, håller med Micke om att det inte går att micra kaffe. Jag har en mugg och filter från Tupperware som ger tre koppar kaffet, helt perfekt för de tillfällen jag inte orkar sparka igång perkolatorn 😉
På sommaren brukar jag brygga extra kaffe som jag h
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:26Camilla: DET lät gott! 😀 Själv är jag svag för Starbucks kaffefrappe, men då måste man åka utomlands eller ta sig bakom säkerhetskontrollen på Arlanda 🙁
Camilla: DET lät gott! 😀 Själv är jag svag för Starbucks kaffefrappe, men då måste man åka utomlands eller ta sig bakom säkerhetskontrollen på Arlanda 🙁
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:01Micke: ojojoj, förlåt. Visste inte att jag rörde vid en känslig nerv där! 🙁
Micke: ojojoj, förlåt. Visste inte att jag rörde vid en känslig nerv där! 🙁
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:22Linda >> hur har du kunnat missa det ?? har ju till och med efterlyst billiga biljetter för att kunna åka till närmaste ( arlanda, terminal 5 gate 10 ) för att kunna stilla mitt behov (H:)
Linda >> hur har du kunnat missa det ?? har ju till och med efterlyst billiga biljetter för att kunna åka till närmaste ( arlanda, terminal 5 gate 10 ) för att kunna stilla mitt behov (H:)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:31Micke: Ja, hur kunde jag missa det? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/sad.gif Jag får väl ringa mina kompisar som jobbar på Arlanda och be dem "köpa ut" lite som kompensation... om de får. De brukar ju vara lite kinkiga på Arlanda.
Micke: Ja, hur kunde jag missa det? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/sad.gif Jag får väl ringa mina kompisar som jobbar på Arlanda och be dem "köpa ut" lite som kompensation... om de får. De brukar ju vara lite kinkiga på Arlanda.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:34Linda >> Skulle de mot all förmodan lyckas med något sådant så ojojojojj *drömmer om en latte venti * De kan få en "liten" inköpslista om de vill 😉
Linda >> Skulle de mot all förmodan lyckas med något sådant så ojojojojj *drömmer om en latte venti * De kan få en "liten" inköpslista om de vill 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:40Micke: Haha, en inköpslista tror jag säkert att du har! Ska undersöka saken, men det är nog tveksamt som sagt.
Micke: Haha, en inköpslista tror jag säkert att du har! Ska undersöka saken, men det är nog tveksamt som sagt.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:42Gomorron igen!
Nu har jag sovit som en gnu! Somnade typ tio över sju och vaknade av att klockan ringde halv tre. Har legat het stilla och är lite stel. FYI, jag vill inte jobba allas idag. (#) Jag vill bara sova... men jag får väl byta om och sätta igång
Gomorron igen!
Nu har jag sovit som en gnu! Somnade typ tio över sju och vaknade av att klockan ringde halv tre. Har legat het stilla och är lite stel. FYI, jag vill inte jobba allas idag. (#) Jag vill bara sova... men jag får väl byta om och sätta igång
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:46Godmorgon Nina.. Glöm inte rasta Stig 😉
Godmorgon Nina.. Glöm inte rasta Stig 😉