Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:30Haha Jobbig dag i forumet Tobbe? Gruppkram! (H)
Haha Jobbig dag i forumet Tobbe? Gruppkram! (H)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:30Haha Jobbig dag i forumet Tobbe? Gruppkram! (H)
Haha Jobbig dag i forumet Tobbe? Gruppkram! (H)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:31Woooh, dubbelinlägg har aldrig hänt mig så jag slår till med en trippel på en gång 😀
EDIT: Eller vänta nu, jag såg bara tre inlägg på skärmen men det var tydligen fler.. *rodnar lite*
Woooh, dubbelinlägg har aldrig hänt mig så jag slår till med en trippel på en gång 😀
EDIT: Eller vänta nu, jag såg bara tre inlägg på skärmen men det var tydligen fler.. *rodnar lite*
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:32Och jag skulle bli klokare av det där? 😉 Haha!! Och Tobias, måla inte in dig i ett hörn. Det är förbannat tråkigt att sitta och titta på när färg torkar. 😉 (t+)
Och jag skulle bli klokare av det där? 😉 Haha!! Och Tobias, måla inte in dig i ett hörn. Det är förbannat tråkigt att sitta och titta på när färg torkar. 😉 (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:34haha Katarina sa du tripple 😉 Hajsan nina sover inte du hjärtat
haha Katarina sa du tripple 😉 Hajsan nina sover inte du hjärtat
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:47Mmm, jag vet Nina...därför jag blev snickare 🙂
Tack för kramen Katarina
Mmm, jag vet Nina...därför jag blev snickare 🙂
Tack för kramen Katarina
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:51Katarina ska man gör entre´ska man göra det ordenligt 🙂
Katarina ska man gör entre´ska man göra det ordenligt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:17Snacka om gruppkram Kat 😉
Snacka om gruppkram Kat 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 07:55God morgon all få som kan läsa detta !
Tydligen så är det något problem med att komma åt fb idag. Siter nu hemma och skriver detta. Så nu vet ni varför vädret kommer att bli sent idag.
Lite svårt att få med all info på detta sätt.
God morgon all få som kan läsa detta !
Tydligen så är det något problem med att komma åt fb idag. Siter nu hemma och skriver detta. Så nu vet ni varför vädret kommer att bli sent idag.
Lite svårt att få med all info på detta sätt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:10Yey! Back on track. Återigen en vacker dag i Katarinas liv (H)
Yey! Back on track. Återigen en vacker dag i Katarinas liv (H)