Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:46Ja precis, ett av livets många mysterier... 🙂
Ja precis, ett av livets många mysterier... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:47Absolut, ibland kan ju till och med förvånas över sin egen effektivitet. Men hur programmerar man om sig själv så att denna effektivitet kan tillämpas oftare? Om det nu skulle vara möjligt vill säga 🙂
Absolut, ibland kan ju till och med förvånas över sin egen effektivitet. Men hur programmerar man om sig själv så att denna effektivitet kan tillämpas oftare? Om det nu skulle vara möjligt vill säga 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:38God Morgon (eller rättare sagt God Lunch)!
kom inte heller in på fb i morse, jag hade tänkt bjuda er alla på kaffe 😉
Hoppas ni har överlevt! Ska äta sushi och ta det lungt i dag, börjar kl. 7.00 i morgon.
God Morgon (eller rättare sagt God Lunch)!
kom inte heller in på fb i morse, jag hade tänkt bjuda er alla på kaffe 😉
Hoppas ni har överlevt! Ska äta sushi och ta det lungt i dag, börjar kl. 7.00 i morgon.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:14God Morgon på er dax att vakna nu;)
Nu sticker jag ut och cyklar en sväng...Ha en bra dag:-)
Kram o puss till er som förtjänar det...;)
God Morgon på er dax att vakna nu;)
Nu sticker jag ut och cyklar en sväng...
Ha en bra dag:-)
Kram o puss till er som förtjänar det...;)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:38God Morgon!
Solen skiner, så ligg inte och sov bort dagen. Å ni som inte har sol tycker jag inte heller ska sova brt dagen;)
God Morgon!
Solen skiner, så ligg inte och sov bort dagen. Å ni som inte har sol tycker jag inte heller ska sova brt dagen;)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:41Helena: Hade du haft vår dimma utanför fönstret hade du nog dragit täcket över huvudet igen... *flinar*
Men jag klagar inte - vi har haft två helt överjordiskt vackra höstdagar här och jag har njutit i fulla drag av dem!
Helena: Hade du haft vår dimma utanför fönstret hade du nog dragit täcket över huvudet igen... *flinar*
Men jag klagar inte - vi har haft två helt överjordiskt vackra höstdagar här och jag har njutit i fulla drag av dem!
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:45Vi har också haft dimma, men den är nästan borta nu.
Vi har också haft dimma, men den är nästan borta nu.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 08:51God morgon!
Jag vaknade tre minuter innan min klocka (alltid lika skönt)
nu skall jag iväg och köra spinningpass.
Yeey 🙂
(tobbe vem för tjänar inte en puss o kram a¨här på morgonen?)
God morgon!
Jag vaknade tre minuter innan min klocka (alltid lika skönt)
nu skall jag iväg och köra spinningpass.
Yeey 🙂
(tobbe vem för tjänar inte en puss o kram a¨här på morgonen?)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 09:21God morgon!
Här har solen börjat bränna bort den tjocka dimman och det är såååå vaaaackert (H:).
Tack för igår Helena och Johanna! 🙂
God morgon!
Här har solen börjat bränna bort den tjocka dimman och det är såååå vaaaackert (H:).
Tack för igår Helena och Johanna! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 09:37Tack, själv!
Tack, själv!