Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron! Äntligen fredag! 🙂

God morgon!

Ajajaj, min nacke!!! Vaknade med nackspärr och kom knappt ur sängen 🙁 Vem kommer hit och ger mig massage i utbyte mot en kopp kaffe??

Micke: jaha, det förklarar saken. *räcker över varmt kaffe*

Godmorgon alle hop. I dag skiner solen 🙂

Morrn morrn!

Morrn morrn, eftersom jag hade semester igår så verkade det sjukt att åka och jobba en stackars klämfredag så det blev semester idag också.. och ingenting planerat förutom att försöka ta mig till ett apotek nånstans. En hel fri bonusdag.. det är nästan,

Kalle: Jag har en likadan dag idag, även om jag ska jobba. Är nämligen hundlös i några dar och plötsligt känns det som om jag har all vääärldens tid på mig att göra vad som helst.. och kanske just därför så blir det nog inget särskilt gjort. (H)

Jes, det är nåt närmast familjärt över det där, ju mer tid ju mindre gjort. Så har det nog varit för mig i alla tider jag kan minnas.. typ, varför göra det redan nu när jag har hela dagen på mig, och vips! 😉

Håller med er två helt och hållet. Har inte alltför mycket att stå i för tillfället, och det är skrämmande vad lite man kan få gjort på en dag!

Oj vad jag känner igen det där! Däremot är jag jättebra på att planera vad jag ska göra. Så bra att när jag planerat klart finns det inte tillräcklig tid för att genomföra...(#)

Men finns det bara två-tre timmar för att göra femtielva saker DÅ kan man få fart på skiten och få allt gjort? DET är väl också konstigt??