Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 09:39Här har dimman förbytts i vita fluffiga moln med bara glimtar av blått emellan. Undrar om det hinner bli soligt innan jag måste åka? Hade gärna hunnit med att ta lite soliga kort på min nya stallplats idag...
Här har dimman förbytts i vita fluffiga moln med bara glimtar av blått emellan. Undrar om det hinner bli soligt innan jag måste åka? Hade gärna hunnit med att ta lite soliga kort på min nya stallplats idag...
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:10jag ska ut och springa, det är soligt här
skillnad från när jag körde hem i natt, fick periodvis krypköra i en riktig tjocka
inser att det är snart att byta till vinterdäcken när termometern visar 0 grader..
edit
och det var riktigt bra igår 😉
jag ska ut och springa, det är soligt här
skillnad från när jag körde hem i natt, fick periodvis krypköra i en riktig tjocka
inser att det är snart att byta till vinterdäcken när termometern visar 0 grader..
edit
och det var riktigt bra igår 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:12Kul att höra, Helen (det sistskrivna alltså):-)
Kul att höra, Helen (det sistskrivna alltså):-)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:27godmorgon alle hop 🙂
godmorgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:39Heja Helen! Blir det fler tillfällen? 🙂
Heja Helen! Blir det fler tillfällen? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:45ja 😉
ja 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 10:53Hihihi 😀
Hihihi 😀
Quote from ellen olsson on 2 October 2010, 11:21God förmiddag! Tsetseflugorna har belägrat Mölndal och Funbeat verkar inte opåverkat heller...
God förmiddag! Tsetseflugorna har belägrat Mölndal och Funbeat verkar inte opåverkat heller...
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 11:22I Stockholm är det inga problem med funbeat!
I Stockholm är det inga problem med funbeat!
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 08:52Good Morgon, upp och hoppa!
Good Morgon, upp och hoppa!