Quote from ellen olsson on 3 October 2010, 10:18Linda: Det är det inte annars heller. De är ganska lättsålda. Jag brukar ge bort några stycken som presenter också.
Linda: Det är det inte annars heller. De är ganska lättsålda. Jag brukar ge bort några stycken som presenter också.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:37*bara skakar förundrat på huvudet åt alla koffeinister på forumet*
*bara skakar förundrat på huvudet åt alla koffeinister på forumet*
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:38sådär, nu har jag kommit hem från extraknäcket i hemtjänsten
sådär, nu har jag kommit hem från extraknäcket i hemtjänsten
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:46Fredrik : Vad är det för märke på kaffet o sort. Rätt märke så har du sålt dom.
Fredrik : Vad är det för märke på kaffet o sort. Rätt märke så har du sålt dom.
Quote from ellen olsson on 3 October 2010, 10:49MCK Criterium Race Coffee, framtaget i samarbete med Kahls.
http://www.proteamonline.se/customers/news_show.asp?Id=772&NewsId=104343
MCK Criterium Race Coffee, framtaget i samarbete med Kahls.
http://www.proteamonline.se/customers/news_show.asp?Id=772&NewsId=104343
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:53God morgon. Skönt att få sova ut för en gångs skull. Har också lite svårt att förstå detta maniska kaffebeteende 😉
God morgon. Skönt att få sova ut för en gångs skull. Har också lite svårt att förstå detta maniska kaffebeteende 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 10:59Fredrik : Som du vet behöver jag all hjälp jag kan komma över så om det är ok så tar jag dom.
Fredrik : Som du vet behöver jag all hjälp jag kan komma över så om det är ok så tar jag dom.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 01:16god morgon på er, dax att masa sig upp nu 😉
god morgon på er, dax att masa sig upp nu 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 01:17Näeh Madde - det börjar bli dags att gå och lägga sig på riktigt (och inte bara somna på den sabla soffan varenda sabla kväll...)! 😉
Näeh Madde - det börjar bli dags att gå och lägga sig på riktigt (och inte bara somna på den sabla soffan varenda sabla kväll...)! 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 01:18Godmorgon Madde 🙂 Ja en annan har inte lyckats somna ännu...
Godmorgon Madde 🙂 Ja en annan har inte lyckats somna ännu...