Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 05:48.
.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 05:53God Morgon från Kallhäll!
Sätter på en stor dos kaffe till er alla som vill ha på när ni vaknar 😉 Ha en superdag alla supersinglar t+)
God Morgon från Kallhäll!
Sätter på en stor dos kaffe till er alla som vill ha på när ni vaknar 😉 Ha en superdag alla supersinglar t+)
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 06:41glömde saltet i gröten..
glömde saltet i gröten..
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 07:29God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 07:33Morgon !!
Tack för kaffet Camilla !!
Här kommer dagens rapport !
Alingsås: Molnigt 10-15 grader
Eskilstuna: Molnigt 9-13 grader
Borås: Molnigt 9-14 grader
Falun: Molnigt 7-13 grader
Frölunda: Molnigt med några solstänk 9-15 grader
Geneve: Mulet med c
Morgon !!
Tack för kaffet Camilla !!
Här kommer dagens rapport !
Alingsås: Molnigt 10-15 grader
Eskilstuna: Molnigt 9-13 grader
Borås: Molnigt 9-14 grader
Falun: Molnigt 7-13 grader
Frölunda: Molnigt med några solstänk 9-15 grader
Geneve: Mulet med c
Quote from ellen olsson on 4 October 2010, 08:07Gomorron! Ännu en seg måndag...
Gomorron! Ännu en seg måndag...
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 08:34Var tvungen att gå förbi ex:et och min ersättare på perrongen i morse. De pussades och såg mycket glada ut. Andra gången jag ser henne. Försöker klura ut vad jag tycker. Ingen större fara att se dem ihop. Satte dock igång en del tankar men jag blev inte l
Var tvungen att gå förbi ex:et och min ersättare på perrongen i morse. De pussades och såg mycket glada ut. Andra gången jag ser henne. Försöker klura ut vad jag tycker. Ingen större fara att se dem ihop. Satte dock igång en del tankar men jag blev inte l
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 09:39God morgon!
Sjukt mycket att göra idag av någon anledning (#) Får se om höften och knät samtycker till att gå på gympa ikväll.
Kat: Ja det är nog bra att "utsätta" sig då och då, skönt att det känns bättre 🙂
God morgon!
Sjukt mycket att göra idag av någon anledning (#) Får se om höften och knät samtycker till att gå på gympa ikväll.
Kat: Ja det är nog bra att "utsätta" sig då och då, skönt att det känns bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 11:07Morrn morrn, segt med måndag efter 4 dagar ledighet 🙁
Morrn morrn, segt med måndag efter 4 dagar ledighet 🙁
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 13:15Gomorron!
Jag är helt borta. benen lyder knappt och håret står på ända. Men vad gör det när man snart får åka hem. 😀
Erika, jag drömde om dig. Du var tillsammans med en skitsnygg man som jobbar här. Du hade en chockrosa overall på dig och byggde på han
Gomorron!
Jag är helt borta. benen lyder knappt och håret står på ända. Men vad gör det när man snart får åka hem. 😀
Erika, jag drömde om dig. Du var tillsammans med en skitsnygg man som jobbar här. Du hade en chockrosa overall på dig och byggde på han