Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 07:47Johanna Joggare >> Ja säg det ... Kommer inte ens ihåg hur det började (H)
Självklart kommer även din by med.Linda >> Ängel !!!! Något säger mig att du är tvungen att åka till Tokstaden snart 😉
Morgon alla !!!
Här kommer dagens rapport.
Alingsås
Johanna Joggare >> Ja säg det ... Kommer inte ens ihåg hur det började (H)
Självklart kommer även din by med.
Linda >> Ängel !!!! Något säger mig att du är tvungen att åka till Tokstaden snart 😉
Morgon alla !!!
Här kommer dagens rapport.
Alingsås
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 08:00Morrn morrn!
Morrn morrn!
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 08:06God morgon! Sol hade varit trevligt.
God morgon! Sol hade varit trevligt.
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 08:12Katarina: Sol är en lyxvara. Jag tror att ni är lite bortskämda där borta på andra sidan. 😉
Katarina: Sol är en lyxvara. Jag tror att ni är lite bortskämda där borta på andra sidan. 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:02Jag vaknade på soffan vid halv tre och kunde (för ovanlighetens skull!) inte ens somna om innan jag skulle upp halv fem så.. jag tror jag var först.... fast det kändes bara KNAS att skriva i godmorgontråden då vid tretiden när jag givit upp somna om försö
Jag vaknade på soffan vid halv tre och kunde (för ovanlighetens skull!) inte ens somna om innan jag skulle upp halv fem så.. jag tror jag var först.... fast det kändes bara KNAS att skriva i godmorgontråden då vid tretiden när jag givit upp somna om försö
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:19micke du säger att det alltid är mulet i Halmstad, men det stämmer inte för solen skiner som aldrig förr, iaf hos mig :D, igår låg jag på stranden så de så:-) (iof inte i Halmstad men i Falkenberg)
Hoppas ni får en Fantastisk dag alla supersinglar, för d
micke du säger att det alltid är mulet i Halmstad, men det stämmer inte för solen skiner som aldrig förr, iaf hos mig :D, igår låg jag på stranden så de så:-) (iof inte i Halmstad men i Falkenberg)
Hoppas ni får en Fantastisk dag alla supersinglar, för d
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:25God Morgon, jag kommer med påtår till alla som vill ha.
Linda, somliga har oregelbundna arbetstider. Tisdag= ledig dag. Jag ska ut i svampskogen igen, mina arbetskamrater var lite avundsjuka på min lunchsoppa i går 😉
Fredrik: i morgon kommer du att va
God Morgon, jag kommer med påtår till alla som vill ha.
Linda, somliga har oregelbundna arbetstider. Tisdag= ledig dag. Jag ska ut i svampskogen igen, mina arbetskamrater var lite avundsjuka på min lunchsoppa i går 😉
Fredrik: i morgon kommer du att va
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:48Em G >> Inte skriver jag väl mulet hela tiden ... Molnigt vet jag att jag har skrivit:-) Tänk va livet skulle vara tråkigt ifall jag hade rätt hela tiden 😉
Em G >> Inte skriver jag väl mulet hela tiden ... Molnigt vet jag att jag har skrivit:-) Tänk va livet skulle vara tråkigt ifall jag hade rätt hela tiden 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 10:46Camilla: Om du får svamp över kan jag hjälpa dig att bli av med den! 😉
Micke: Va!? Ska jag ut och resa!? 😉 Och var ligger Tokstaden förresten *hoppas på något exotiskt*, Örebro är visserligen en tokig stad men här måste jag vara kvar i två veckor...
Camilla: Om du får svamp över kan jag hjälpa dig att bli av med den! 😉
Micke: Va!? Ska jag ut och resa!? 😉 Och var ligger Tokstaden förresten *hoppas på något exotiskt*, Örebro är visserligen en tokig stad men här måste jag vara kvar i två veckor...
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 10:56Linda >> japp !! Klart du ska till en exotisk plats 😀 Men glöm bara inte pass och skottsäker väst 😉 Har något skinande som står och väntar på dig.....
Linda >> japp !! Klart du ska till en exotisk plats 😀 Men glöm bara inte pass och skottsäker väst 😉 Har något skinande som står och väntar på dig.....