Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 06:43god morgon alla super singlar!
Nu e det dax att kliva uppp på med sinningskorna så kör vi:-) (aningens trött idag kanske :D) ha en toppen dag alla!!! POK
god morgon alla super singlar!
Nu e det dax att kliva uppp på med sinningskorna så kör vi:-) (aningens trött idag kanske :D) ha en toppen dag alla!!! POK
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 07:01God Morgon till er alla!
Sätter på en stor kanna kaffe och kokar tevatten så det räcker några dagar till er. Jag VET att jag kommer att få mat, kaffe och annan god dryck under planeringsdagarna, sköt om er till vi hörs eller ses;)
God Morgon till er alla!
Sätter på en stor kanna kaffe och kokar tevatten så det räcker några dagar till er. Jag VET att jag kommer att få mat, kaffe och annan god dryck under planeringsdagarna, sköt om er till vi hörs eller ses;)
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 07:12Gomorron!
Idag ville jag INTE gå upp. Det var längesen jag var så trött. Det blev jobbigt att vända tillbaks dygnet denna gången. *gäsp* Nu har jag en 6-åring i duschen som aldrig blir klar. Jag fasar för hur det kommer att vara när hon blir tonåring. 😉
Gomorron!
Idag ville jag INTE gå upp. Det var längesen jag var så trött. Det blev jobbigt att vända tillbaks dygnet denna gången. *gäsp* Nu har jag en 6-åring i duschen som aldrig blir klar. Jag fasar för hur det kommer att vara när hon blir tonåring. 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 07:20Godmorgon! Det börjar bli mörkt när klockan ringer, och därmed tillhörande ännu större problem att komma ur sängen. *stor suck*
Godmorgon! Det börjar bli mörkt när klockan ringer, och därmed tillhörande ännu större problem att komma ur sängen. *stor suck*
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 07:27God morgon alle hop 🙂 Seegt idag.
God morgon alle hop 🙂 Seegt idag.
Quote from ellen olsson on 6 October 2010, 07:31Morrn! Det är segt nu och tyvärr så blir det värre i 2½ månad till innan det vänder...
Morrn! Det är segt nu och tyvärr så blir det värre i 2½ månad till innan det vänder...
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 07:31Morgon på Eder alla !!
Här kommer dagens s k rapport
Alingsås: Molnigt 11-13 grader
Borås: Molnigt 9-12 grader
Eskilstuna: Molnigt 19% - 94 % 10-12 grader
Falun: Molnigt 8-10 grader
Frölunda: Molnigt 92% - 100 % 9-13 grader
Geneve: Sol med chans till m
Morgon på Eder alla !!
Här kommer dagens s k rapport
Alingsås: Molnigt 11-13 grader
Borås: Molnigt 9-12 grader
Eskilstuna: Molnigt 19% - 94 % 10-12 grader
Falun: Molnigt 8-10 grader
Frölunda: Molnigt 92% - 100 % 9-13 grader
Geneve: Sol med chans till m
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 08:27Morrn morrn, seeegt värre idag. Kommer nog gå åt mycket kaffe idag. (#)
Morrn morrn, seeegt värre idag. Kommer nog gå åt mycket kaffe idag. (#)
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 09:12God morgon.
Så har man varit hos tandläkaren. Det var väl inte så trevligt, men jag överlevde (tyvärr måste jag dit igen om ett tag :-().
Så hade jag ju tänkt styrketräna ikväll också, men mina armar är typ helt döda efter förra gången. Vet inte om arma
God morgon.
Så har man varit hos tandläkaren. Det var väl inte så trevligt, men jag överlevde (tyvärr måste jag dit igen om ett tag :-().
Så hade jag ju tänkt styrketräna ikväll också, men mina armar är typ helt döda efter förra gången. Vet inte om arma
Quote from Jonny Persson on 6 October 2010, 09:1311.1 km motvindslöpning till jobbet är fostrande innan frukost... Klarade med nöd och näppe skamfarten!
Nu känns det desto bättre och på vägen hem blir det förhoppningsvis medvind.
11.1 km motvindslöpning till jobbet är fostrande innan frukost... Klarade med nöd och näppe skamfarten!
Nu känns det desto bättre och på vägen hem blir det förhoppningsvis medvind.