Quote from ellen olsson on 7 October 2010, 07:44Jag kommer aldrig att känna mig som hemma här. Jag bara bor här.
Jag kommer aldrig att känna mig som hemma här. Jag bara bor här.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:51Linda >> Du är en ängel !!! När du ändå håller på kan inte du få våran VD att gå med på att jag beställer de kaffebönor jag anser är godast ?
Fredrik >> Trivs du inte på rikets framsida ?
Linda >> Du är en ängel !!! När du ändå håller på kan inte du få våran VD att gå med på att jag beställer de kaffebönor jag anser är godast ?
Fredrik >> Trivs du inte på rikets framsida ?
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:02Micke: Du menar snickra ett plakat till er VD?! Hmm... "Bäste herr/fru/fröken VD! Ett gott kaffe ger goda medarbetare och goda medarbetare ger goda vinster till företaget. Micke vet vilka bönor som ger det godaste kaffet och därmed också de godaste vinste
Micke: Du menar snickra ett plakat till er VD?! Hmm... "Bäste herr/fru/fröken VD! Ett gott kaffe ger goda medarbetare och goda medarbetare ger goda vinster till företaget. Micke vet vilka bönor som ger det godaste kaffet och därmed också de godaste vinste
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:05Jag vill oxå ha riktigt kaffe på jobbet...(H)
Helt otroligt...jobba på ett av sveriges största byggföretag och dom kan fan inte ha riktigt kaffe på kontoret...(#)
Jag vill oxå ha riktigt kaffe på jobbet...(H)
Helt otroligt...jobba på ett av sveriges största byggföretag och dom kan fan inte ha riktigt kaffe på kontoret...(#)
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:09Linda >> Tror att alternativ nummer två skulle gå hem bäst på honom ... Kan inte du ringa och säga det till honom ? please !!
Linda >> Tror att alternativ nummer två skulle gå hem bäst på honom ... Kan inte du ringa och säga det till honom ? please !!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:11Tobias: Lider med dig! Du får gärna låna plakaten jag skrev 😉
Micke: Haha, hinner inte, måste springa till jobbet nu...
Tobias: Lider med dig! Du får gärna låna plakaten jag skrev 😉
Micke: Haha, hinner inte, måste springa till jobbet nu...
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:25God morgon!
Pisstrist väder! Jag ska få slåss på lunchen!! 😀 Eller ja, jag ska spela innebandy..
God morgon!
Pisstrist väder! Jag ska få slåss på lunchen!! 😀 Eller ja, jag ska spela innebandy..
Quote from ellen olsson on 7 October 2010, 08:34Katarina: Slår ni på varandra istället för på bollen? 🙂
Katarina: Slår ni på varandra istället för på bollen? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:54Ibland missar man ju.. 😉
Förra träningen kom jag i full karriär och var på väg att ramma en av delägarna när jag i sista sekund kom på *inte så smart* så jag väjer av och far med full kraft ner i golvet i stället. Något jag har lärt mig på träningen är
Ibland missar man ju.. 😉
Förra träningen kom jag i full karriär och var på väg att ramma en av delägarna när jag i sista sekund kom på *inte så smart* så jag väjer av och far med full kraft ner i golvet i stället. Något jag har lärt mig på träningen är
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 09:01Katarina >> (t+)
Katarina >> (t+)