Quote from ellen olsson on 7 October 2010, 09:19Är killarna hårdare än golvet?
Är killarna hårdare än golvet?
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 09:20Njä, men man ska inte anfalla delägare med full kraft. Det kan man kanske göra med de mer juniora juristerna.
Njä, men man ska inte anfalla delägare med full kraft. Det kan man kanske göra med de mer juniora juristerna.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 16:02Katarina: Att springa omkull jurister oavsett rang lär väl generera stämningsansökningar. Jag antar att alla inblandade skriver på något slags kontrakt innan som friskriver de inblandade från ansvar för personskada?! (#)
Katarina: Att springa omkull jurister oavsett rang lär väl generera stämningsansökningar. Jag antar att alla inblandade skriver på något slags kontrakt innan som friskriver de inblandade från ansvar för personskada?! (#)
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 16:06Turneringen har tidigare kantats av dödsfall och flertalet ambulansfärder. Jag funderar på om benskydd och hjälm kan vara något..
Turneringen har tidigare kantats av dödsfall och flertalet ambulansfärder. Jag funderar på om benskydd och hjälm kan vara något..
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 16:06Ojojoj, innebandy verkar farligt. Jag föreslår en helvaddering till nästa match!!
Ojojoj, innebandy verkar farligt. Jag föreslår en helvaddering till nästa match!!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 16:12Do or die! Eller kanske "do and die" haha..
Do or die! Eller kanske "do and die" haha..
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 05:22God morgon!
Visste ni att om man faktiskt pallrar sig upp den FÖRSTA gången som telefonen låter illa på morgonen så hinner man surfa ikapp ALLT ni har skrivit igår kväll mellan frukost och rastning av hunden och FÖRE man ska cykla iväg till jobbet?! (V)
God morgon!
Visste ni att om man faktiskt pallrar sig upp den FÖRSTA gången som telefonen låter illa på morgonen så hinner man surfa ikapp ALLT ni har skrivit igår kväll mellan frukost och rastning av hunden och FÖRE man ska cykla iväg till jobbet?! (V)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 05:29Varför fick jag för mig att träna på morgonen, jag är ju tröööött *gäsp*. Men god morgon på er.
Varför fick jag för mig att träna på morgonen, jag är ju tröööött *gäsp*. Men god morgon på er.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 06:49Gomorron!
Idag kom jag upp tidigt. Min kompis ringde kl 6 och var på väg till jobbet. Hon hade bestämt sig för att jag ställt mitt larm på 6.00 och tyckte att vi kunde passa på att prata lite eftersom hon aldrig hinner prata på kvällarna. 😉 Smart drag.
Gomorron!
Idag kom jag upp tidigt. Min kompis ringde kl 6 och var på väg till jobbet. Hon hade bestämt sig för att jag ställt mitt larm på 6.00 och tyckte att vi kunde passa på att prata lite eftersom hon aldrig hinner prata på kvällarna. 😉 Smart drag.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 07:25God morgon alle hop 🙂 haha Nina för att inte tala om dragigt 😉
God morgon alle hop 🙂 haha Nina för att inte tala om dragigt 😉