Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Nu bär det av till stallet och sen (efter en dusch och ett snabbt ombyte) är det dags att styra bilen söderut för att träffa trevliga funbeatsinglar! 😀

Hoppas ni får det kanon ikväll. Misstänker att det blir väldigt tyst i forumet i kväll 😉

Gomorron!

Dusch, frulle och sen IKEA för att köpa lampor. 😀

Låter vettigt Nina. Det behövs ljus nu när mörkret sänker sej över nejden dessa mörka höstkvällar. 😀

Jahapp, det bär av till Kållered då?

God morgon!

Ska försöka ta en tur på stan, måste hitta ett par byxor (minst). Hur kan man bara ha TVÅ par byxor egentligen?!? (som man kommer i alltså) Jättedumt och kräver stor logistisk förmåga kan jag säga (#)

Ni får ha det så jättekul på bowlingen i

ahh det låter bra det Linda 😉

Aadu, Kållered it is! (V) Tar 10 minuter att köra dit. 😀

Först ska jag bara sitta klart i telefonkö till 3. Jag hoppas att dom kan berätta för mig vilket nummer det är på vår ena extramobil. 😉 Lillan ska ha den på sig idag så jag kan ringa henne.

"För

Nina: Tala in ett meddelande som lyder "personen som ringer upp er är för närvarande upptagen med sin träning men gör allt för att förkorta er väntetid, vänligen vänta kvar. Beräknad väntetid TIO kilometer och 58 situps" 😀 Sätt meddelandet vid telefonen

Nina. Kan du inte ringa från den mobilen du saknar nummret på till en annan mobil och se vilket nr som kommer upp på displayen?

klart ogod morgon, men morrn på er iaf, hoppas ni får en fantastisk lördag