Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron! Skönt att få sova ut ordentligt.

Aadu, det var ju min första tanke, men eftersom kortet inte är laddat med några pengar kunde jag inte ringa alls. Men nu har jag fått numret och nu blir det duschen.
Solen skiner och ungarna är ute och åker inlines. 😀 Jag mår prima!! Känns skönt att var

Linda: (V)(H)

Ah vad bra, Nina! Allt är åter i sin ordning här med. En trailer var borta men vi hittade den nu ute i scandiahamnen. Så jag får jobba jobba jobbbbbbba!!!! 😀

härligt med lördagsmorgon!

God morgon från Norrtälje, besöker min syster.

Good mooorning allihop! Sicka sju-sovare ni är, hela bunten! (H)

Jag myser här i soffan av mitt morgonte, ingen som är sugen på en kopp? Eller kanske är det kaffedoft som får er att vakna... hmm...

Jag är också vaken. Vaknade 7.00 - kan man tänka sig! Att det ska vara så förbenat svårt att sova till åtminstone åtta... Jag känner mig inte alls peppad inför dagen. Jag vill sitta i soffan och titta på film, inte gå ut och frysa rumpan av mig.

Gomorron!

Idag kommer en kompis hit med sin dotter. Jag och barnen har städat om galningar och ändå ser det ut som en bombnedslag!! HUR gick det till?? (#)

Jaja, ommöblering, byte av garderober och en miljon nya lampor gör väl sitt... Får ta och plocka

Gomorron! Nu dricker jag min första kopp te för dagen. Om jag hade vetat att jag kunde få te av Johanna för 1½ timme sedan så hade jag förstås stigit upp tidigare. 🙂