Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 14:52Johan: Men då hade du ju kunnat ta min tvätt också, om du ändå skulle tvätta! 😀
Håkan: Ojdå, det låter inte något vidare! 🙁
Johan: Men då hade du ju kunnat ta min tvätt också, om du ändå skulle tvätta! 😀
Håkan: Ojdå, det låter inte något vidare! 🙁
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:37Linda: jag hade fullt sjå med att få klart min egen tvätt, så jag vet inte riktigt...
Linda: jag hade fullt sjå med att få klart min egen tvätt, så jag vet inte riktigt...
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:40Men vänner man ska ha egen tvättmaskin .. (V)
Men vänner man ska ha egen tvättmaskin .. (V)
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:43Svårt om man har liten lägenhet. Får liksom inte riktigt plats. Men vore ju klart smidigt förstås.
Svårt om man har liten lägenhet. Får liksom inte riktigt plats. Men vore ju klart smidigt förstås.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:45Toppmatad Johan 🙂 tvättmaskinen är det bästa jag någonsin köpt..
Toppmatad Johan 🙂 tvättmaskinen är det bästa jag någonsin köpt..
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 19:53Johan: Men min tvätt kunde ju fått plats tillsammans med din! Plättelätt ju! 😀
Jag har plats, men mitt badrum är inte förberett för tvättmaskin... Någon händig som kan offra sig!? *ser mig omkring och fladdrar med ögonlocken*
Johan: Men min tvätt kunde ju fått plats tillsammans med din! Plättelätt ju! 😀
Jag har plats, men mitt badrum är inte förberett för tvättmaskin... Någon händig som kan offra sig!? *ser mig omkring och fladdrar med ögonlocken*
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 20:05*psst Linda, inte förberett hos mig heller jag kopplade in det där dusch slangen sitter..*
*psst Linda, inte förberett hos mig heller jag kopplade in det där dusch slangen sitter..*
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 20:18Jörgen: Hmm, vill nog ha det lite snyggare kopplat än så...
Jörgen: Hmm, vill nog ha det lite snyggare kopplat än så...
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 20:20Är bara inkopplat när jag använder tvättmaskinen 😉 tar 10sek att koppla in.
Är bara inkopplat när jag använder tvättmaskinen 😉 tar 10sek att koppla in.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 22:13Linda: Tveksamt... Maskinerna var bra fulla idag måste jag säga.
Linda: Tveksamt... Maskinerna var bra fulla idag måste jag säga.