Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:48TheresL>> Lite men det kommer bara att göra henne gott i slutändan 😀 Sen är det skönt att höra att även andra än jag kan få träningsvärk
TheresL>> Lite men det kommer bara att göra henne gott i slutändan 😀 Sen är det skönt att höra att även andra än jag kan få träningsvärk
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:53Det är det, kan jag garantera.. Vettegudarna vad jag gjorde på träningen i fredags, men lördagen var _inte_ rolig. Fick ta hjälp av en kompis för att ta av och på tröjorna hon tvingade mig att prova. Min söta dotter stod bredvid och funderade på vad vi hö
Det är det, kan jag garantera.. Vettegudarna vad jag gjorde på träningen i fredags, men lördagen var _inte_ rolig. Fick ta hjälp av en kompis för att ta av och på tröjorna hon tvingade mig att prova. Min söta dotter stod bredvid och funderade på vad vi hö
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:55God morgon.
Segt att vakna i morse, men är man vaken till två på natten får man skylla sig själv. Har precis ätit frukost och nu ska här tränas 🙂
God morgon.
Segt att vakna i morse, men är man vaken till två på natten får man skylla sig själv. Har precis ätit frukost och nu ska här tränas 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:55TheresL>> Det ska gudarna veta ... Men den smärta jag kände efter att ha sprungit framfota i vaderna ... ojojojoj frågan var bara vilken smärta som gjorde ondast. Den i vaderna eller den i magtrakten som jag fick av att jag skrattade åt mig själv 😉
TheresL>> Det ska gudarna veta ... Men den smärta jag kände efter att ha sprungit framfota i vaderna ... ojojojoj frågan var bara vilken smärta som gjorde ondast. Den i vaderna eller den i magtrakten som jag fick av att jag skrattade åt mig själv 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:00Micke: reggade du det som coreträning sen då? 😉
Micke: reggade du det som coreträning sen då? 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:03TheresL >> Nej missade det ... Får väl regga det som 10 core 😉
TheresL >> Nej missade det ... Får väl regga det som 10 core 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:13Hejaheja Micke! Vad KUL att du har fått dottern att vilja träna nu också! (t+)
Lite träningsvärk är bara bra... ehm.. eller nåt? 😉 Kanske inte för motivationen just idag dock... (H)
Hejaheja Micke! Vad KUL att du har fått dottern att vilja träna nu också! (t+)
Lite träningsvärk är bara bra... ehm.. eller nåt? 😉 Kanske inte för motivationen just idag dock... (H)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:38Micke: Du kan hälsa din dotter att det bästa botemedlet mot träningsvärk är mer (mjuk) träning, för man värmer upp musklerna igen och använder dem och sen känns det faktiskt bättre. Så länge det inte är så extrem träningsvärk att man inte kan gå, alltså,
Micke: Du kan hälsa din dotter att det bästa botemedlet mot träningsvärk är mer (mjuk) träning, för man värmer upp musklerna igen och använder dem och sen känns det faktiskt bättre. Så länge det inte är så extrem träningsvärk att man inte kan gå, alltså,
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:52Bennu >> Både igår och idag så sa hon att hon ser fram emot nästa omgång vilket blir på onsdag :-). Uppvärmning och mjuk träning hon får av mig. Det är värre med de unga tränarna hon har i Taekwando 😀
Bennu >> Både igår och idag så sa hon att hon ser fram emot nästa omgång vilket blir på onsdag :-). Uppvärmning och mjuk träning hon får av mig. Det är värre med de unga tränarna hon har i Taekwando 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:58Micke: Låter som en tuffing det där! Härligt! 🙂 Du får be henne lära dig några Taekwondo-moves i gengäld... De skriker väldigt mycket har jag sett. Vad det ska vara bra för?... 😉
Micke: Låter som en tuffing det där! Härligt! 🙂 Du får be henne lära dig några Taekwondo-moves i gengäld... De skriker väldigt mycket har jag sett. Vad det ska vara bra för?... 😉