Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:55Sen kanske det är tur att jag är väldigt liten. Det blir ju inte för svårt att hitta någon stor en som jag kan använda som sandsä... Jag menar motpart. (H)
Sen kanske det är tur att jag är väldigt liten. Det blir ju inte för svårt att hitta någon stor en som jag kan använda som sandsä... Jag menar motpart. (H)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:55Sist jag var på ett sånt pass (var kanske ett år sen nu) blev jag ihopparad med en 17årig tjej som såg livrädd ut redan efter första sparken, och då tog jag inte ens i... Men på ett sätt är det kanske bra eftersom jag i dagsläget är oerhört otränad och ha
Sist jag var på ett sånt pass (var kanske ett år sen nu) blev jag ihopparad med en 17årig tjej som såg livrädd ut redan efter första sparken, och då tog jag inte ens i... Men på ett sätt är det kanske bra eftersom jag i dagsläget är oerhört otränad och ha
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:57hehe Bennu (t+) . Ja för tusan Linda bara på att 😉
hehe Bennu (t+) . Ja för tusan Linda bara på att 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:03jisses vad det blev för sovmorgon idag, härligt
och man kan ju inte bli annat än glad av det härliga vädret.. men har tyvärr lite att göra inne idag..
jisses vad det blev för sovmorgon idag, härligt
och man kan ju inte bli annat än glad av det härliga vädret.. men har tyvärr lite att göra inne idag..
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:06ha Helen tom jag har varit ute på en promenad i solen 😉 En liten runda hinner man alltid me se du 🙂
ha Helen tom jag har varit ute på en promenad i solen 😉 En liten runda hinner man alltid me se du 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:36Jörgen en liten runda har jag oxå hunnit med..
Jörgen en liten runda har jag oxå hunnit med..
Quote from Fredric Lagerström on 12 October 2010, 07:05God morgon! Idag är det 0,0 grader här. Det är ju ingenting! 😀
Jag ska till tandläkaren (t-)Ibland måste man gör saker även om det är farligt 😉
God morgon! Idag är det 0,0 grader här. Det är ju ingenting! 😀
Jag ska till tandläkaren (t-)
Ibland måste man gör saker även om det är farligt 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:29God morgon alle hop 🙂 Ja jädra jag somnade tidigt igår.. Blir lite små trött efter 2 gympass på en dag 😛
God morgon alle hop 🙂 Ja jädra jag somnade tidigt igår.. Blir lite små trött efter 2 gympass på en dag 😛
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:34Gooooooood morgon och välkomna till denna otroligt underbara dag (L)!!
Här serveras det:
- Grova mackor med krispig sallad, ost och kryddor
- Gröt med nötter och russin
- Te
- Kaffe
- Juice
- Yoghurt med hemgjord müssliBara att hugga i och ta för sig !
Gooooooood morgon och välkomna till denna otroligt underbara dag (L)!!
Här serveras det:
- Grova mackor med krispig sallad, ost och kryddor
- Gröt med nötter och russin
- Te
- Kaffe
- Juice
- Yoghurt med hemgjord müssli
Bara att hugga i och ta för sig !
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:56God morgon på er!
Kroppen känner av yogan igår, vilket är jättekonstigt för det kändes inte som att jag gjorde någonting egentligen!
Micke: Du verkar ha vaknat på rätt sida idag, varför så glad? 😉 Det var ingen dålig buffé förresten *häller upp en kopp
God morgon på er!
Kroppen känner av yogan igår, vilket är jättekonstigt för det kändes inte som att jag gjorde någonting egentligen!
Micke: Du verkar ha vaknat på rätt sida idag, varför så glad? 😉 Det var ingen dålig buffé förresten *häller upp en kopp