Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Linda >> Klart det ska vara strålande sol när grabben fyller år !! Han måste ju få en underbar dag med en glad pappa, strålande sol och frukost buffe när han vaknar !! ( även om det blev han och hans syster som fick plocka bort allt sedan 🙂 )

Micke: Då förstår jag! Du är glad för att du slapp diska! 😉 Nejdå, hoppas att han får en bra födelsedag! Låg det kanske ett par löparskor i paketet från far? 😉

Linda >> Skorna, byxor & jacka fick han redan i lördags men inte som present då. I morse vart det bara ett halsband 🙂

Micke: Då är han en helekiperad löpare nu då?! Men det är rätt, han måste ju vara ordentligt klädd när han springer ifrån pappa i spåret! 😀

Nu är det dags att gå till jobbet! Ha en jättebra dag alla supersinglar! 🙂

Linda >> Det var många som drog lite extra på mungipan när vi kom springande ... Grabben tio steg framför mig och dottern och jag som hela tiden peppar dottern 🙂

Va då iväg till jobbet ... har ju suttit här sedan 1½ timme ju (H)

Morrn! *tar en stor tallrik gröt*

Micke: Haha, hade ni matchande kläder också? Med text "Coach pappa" på din och "pappas dream team" på deras? 😉 När jag är i Sigtuna jobbar jag hemifrån så då är jag ju på jobbet hela tiden. Här i Örebro måste jag ju vara på plats när jag har undervisning

Micke en sådan här keps kanske passar 😉

BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/team_uber_awsome_1_sm.jpg

God Morgon från ett soligt Djurö!

Tack för frukostbuffen men jag är mätt. Simmade 750 meter i morse och nu är hag laddad inför en nya dag. Möte i kväll så det blir till all släpa väskan halva dagen 😉

Fredrik >> Finns sylt till ifall du vill ha

Linda >> Nej, vilket är tur. Inge husvagnsmänniskor här inte 😉

Jörgen>> (t+)Hmm nästan så att man skulle införskaffa sig på en sådan 😉