Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:06Bennu >> Det är hon, tuffare än vad många tror. Både på gott och ont.
De skriker ut för att få bättre kraft i slagen / sparkarna. Väntar till hennes uppgradering innan hon får lära mig. Då kan hon fler slag/sparkar än mig 😀 Det är nästan så att man funde
Bennu >> Det är hon, tuffare än vad många tror. Både på gott och ont.
De skriker ut för att få bättre kraft i slagen / sparkarna. Väntar till hennes uppgradering innan hon får lära mig. Då kan hon fler slag/sparkar än mig 😀 Det är nästan så att man funde
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:10Åh, vad jag saknar kampsporten nu!!! Tränade Kamp Ju Jutsu och Cardiocombat flera dagar i veckan i fyra år och blev ruskigt vältränad på kuppen! 😉 sen gjorde jag (läs: någon annan) mig illa så nu får jag inte köra mer 🙁
Åh, vad jag saknar kampsporten nu!!! Tränade Kamp Ju Jutsu och Cardiocombat flera dagar i veckan i fyra år och blev ruskigt vältränad på kuppen! 😉 sen gjorde jag (läs: någon annan) mig illa så nu får jag inte köra mer 🙁
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:24Tråkigt med skadan Linda 🙁 Skulle precis föreslå att du skulle testa BodyCombat men det går ju inte då ju..
Tråkigt med skadan Linda 🙁 Skulle precis föreslå att du skulle testa BodyCombat men det går ju inte då ju..
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:44Micke: Jo, jag vet att de skriker för att få mer kraft i slagen/sparkarna. Vi slog och sparkade tyst och jag fick aldrig uppfattningen om att vi skulle haft mindre kraft bakom våra slag/sparkar. 😉
Micke: Jo, jag vet att de skriker för att få mer kraft i slagen/sparkarna. Vi slog och sparkade tyst och jag fick aldrig uppfattningen om att vi skulle haft mindre kraft bakom våra slag/sparkar. 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:30Jörgen: Jag går ibland på Box-pass, men det är liksom inte samma sak om det inte är fokus på teknik och man inte får slå, sparka, kasta, låsa etc på "riktigt" 🙁
Jörgen: Jag går ibland på Box-pass, men det är liksom inte samma sak om det inte är fokus på teknik och man inte får slå, sparka, kasta, låsa etc på "riktigt" 🙁
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:43Så sant Linda så sett är det ju stor skillnad 🙂
Så sant Linda så sett är det ju stor skillnad 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:44Men det är bra träning! Har nog aldrig varit så vig och så vältränad som när jag körde 4 pass i veckan! 😀
Men det är bra träning! Har nog aldrig varit så vig och så vältränad som när jag körde 4 pass i veckan! 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:47Ja jag har testat Kick´n box innan tror det är ungefär samma sak och jag var helt slut efteråt....
Ja jag har testat Kick´n box innan tror det är ungefär samma sak och jag var helt slut efteråt....
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:50Det enda tråkiga med den typen av pass, som jag ser det, är att de har alldeles för dåliga mitsar, etc, så när man drämmer till rejält sparkar man ju för fanken bort motståndaren i andra änden av rummet och det blir alltid lite pinsamt... Ska det slåss, s
Det enda tråkiga med den typen av pass, som jag ser det, är att de har alldeles för dåliga mitsar, etc, så när man drämmer till rejält sparkar man ju för fanken bort motståndaren i andra änden av rummet och det blir alltid lite pinsamt... Ska det slåss, s
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:53haha ja det är så.. När jag testade fick jag sparra emot en tjej som var boxare hmm inge kul 😉 var domnad i armarna en vecka..
haha ja det är så.. När jag testade fick jag sparra emot en tjej som var boxare hmm inge kul 😉 var domnad i armarna en vecka..