Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 10:09Jag vakande oxå tidigt, dumt när man får sova. Kaffe är alltid gott (t+)
Jag vakande oxå tidigt, dumt när man får sova. Kaffe är alltid gott (t+)
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 10:19Morsning!
Oj vad ni är morgonpigga!!! Jag vaknade för 5 minuter sen (av väckarklockan) och sitter här och gäspar (#) Har tvättstugan 11-14 och sen har den här söndagen gått...
Nina: Inte gå och köpa cigg!!!
Morsning!
Oj vad ni är morgonpigga!!! Jag vaknade för 5 minuter sen (av väckarklockan) och sitter här och gäspar (#) Har tvättstugan 11-14 och sen har den här söndagen gått...
Nina: Inte gå och köpa cigg!!!
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 10:24Linda, jag ska inte köpa cigg.... Idag. Min kompis som kommer hit idag skulle slå ihjäl mig. Hon har skällt på mig sen jag började röka igen. Jag är lite rädd för henne. 😉
Linda, jag ska inte köpa cigg.... Idag. Min kompis som kommer hit idag skulle slå ihjäl mig. Hon har skällt på mig sen jag började röka igen. Jag är lite rädd för henne. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 10 October 2010, 10:35God morgon era piggeliner 😉
Tanken var att springa långt i dag på morgonen för att åka till stan med grabben på em för att köpa kläder men det får bli tvärt om. Stan och shopping först och långpass i em. Några öl igår sitter i benen 😉 och affärena stän
God morgon era piggeliner 😉
Tanken var att springa långt i dag på morgonen för att åka till stan med grabben på em för att köpa kläder men det får bli tvärt om. Stan och shopping först och långpass i em. Några öl igår sitter i benen 😉 och affärena stän
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 10:53Nina: PM:a mig hennes nummer så att jag kan skvallra varenda gång du skriver att du vill röka. Hon bor förmodligen närmre dig än vad jag gör och kan åka över och skrämma upp dig lite! 😉
Nina: PM:a mig hennes nummer så att jag kan skvallra varenda gång du skriver att du vill röka. Hon bor förmodligen närmre dig än vad jag gör och kan åka över och skrämma upp dig lite! 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 11:01Linda, jag må vara blond, men jag går inte på den lätta. 😉
Linda, jag må vara blond, men jag går inte på den lätta. 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 11:18Asing då Nina! 😉
Asing då Nina! 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 11:20God morgon alle hop 🙂 Solen skiner och så fort jag kommit igång så blir det gymmet 😛
God morgon alle hop 🙂 Solen skiner och så fort jag kommit igång så blir det gymmet 😛
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 13:57Bra kompis där Nina! (t+) Alla borde ha en! 🙂
Bra kompis där Nina! (t+) Alla borde ha en! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 14:38Jag har en dag lite som Lindas. Sovmorgon och sedan tvättstugan om gäller just nu.
Jag har en dag lite som Lindas. Sovmorgon och sedan tvättstugan om gäller just nu.