Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 09:16God morgon! Trist väder och huvudvärk. Lite tungt i hjärtat att lämna ifrån mig lillskruttan i morse. Tänkte shoppa mig glad i dag (och träna förstås). Ska köpa shorts till innebandyn och något annat kul. Har tittat lite på vätskebälten. Jag vet inte om j
God morgon! Trist väder och huvudvärk. Lite tungt i hjärtat att lämna ifrån mig lillskruttan i morse. Tänkte shoppa mig glad i dag (och träna förstås). Ska köpa shorts till innebandyn och något annat kul. Har tittat lite på vätskebälten. Jag vet inte om j
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 10:12God morgon!
AJ vad jag har haft ont i benet i natt, har inte kunnat sova för att det värker i hela utsidan 🙁 Därför fick det bli lite sovmorgon och jobb hemifrån nu på morgonen (har ingen undervisning idag). Måste dock upp till kontoret till lunchmöte
God morgon!
AJ vad jag har haft ont i benet i natt, har inte kunnat sova för att det värker i hela utsidan 🙁 Därför fick det bli lite sovmorgon och jobb hemifrån nu på morgonen (har ingen undervisning idag). Måste dock upp till kontoret till lunchmöte
Quote from ellen olsson on 6 October 2010, 10:21Jag tycker att det är knepigt med vätskebälten. Jag har ännu inte hittat något som sitter bra och som man inte tappar flaskor från. Perfektas är bäst av de jag provat men jag tappar 1-2 flaskor varje gång jag använder det på något lopp så jag föredrar oft
Jag tycker att det är knepigt med vätskebälten. Jag har ännu inte hittat något som sitter bra och som man inte tappar flaskor från. Perfektas är bäst av de jag provat men jag tappar 1-2 flaskor varje gång jag använder det på något lopp så jag föredrar oft
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 10:24godmorgon 🙂 än har det inte blivit galet varmt här inne (min arbetsplats är en bastu men folk fryser fortfarande) och jahg kan njuta härligt av en kopp kaffe framför datorn 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 06:33God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:16Gomorron!
Jag försov mig. Två telefoner med sammanlagt 7 larm väckte mig inte. (#)Undrar om det är ett trötthetstecken? Barnen trycker i sig flingor och snart ska dom till skolan.
Jag har insett att jag måste skärpa till mina rutiner. Sover dåligt, träna
Gomorron!
Jag försov mig. Två telefoner med sammanlagt 7 larm väckte mig inte. (#)Undrar om det är ett trötthetstecken? Barnen trycker i sig flingor och snart ska dom till skolan.
Jag har insett att jag måste skärpa till mina rutiner. Sover dåligt, träna
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:22Morgon och välkomna till en riktig höstdag !!
Alingsås: Regnig förmiddag, uppsprickande mot lunch 11-14 grader
Borås: Regnig förmidag uppsprickande mot eftermiddagen 10-11 grader
Eskilstuna: regn 10 grader
Falun: Regnig förmiddag, uppsprickande mot efte
Morgon och välkomna till en riktig höstdag !!
Alingsås: Regnig förmiddag, uppsprickande mot lunch 11-14 grader
Borås: Regnig förmidag uppsprickande mot eftermiddagen 10-11 grader
Eskilstuna: regn 10 grader
Falun: Regnig förmiddag, uppsprickande mot efte
Quote from ellen olsson on 7 October 2010, 07:36Gomorron! Sedan igår kväll så har vi haft tvättäkta Blöteborgsväder - horisontellt regn och blåst...
Gomorron! Sedan igår kväll så har vi haft tvättäkta Blöteborgsväder - horisontellt regn och blåst...
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:43Fredrik >> Men då måste du väl känna dig som hemma vid det här laget ... 😉 Back to normal so to speak
Fredrik >> Men då måste du väl känna dig som hemma vid det här laget ... 😉 Back to normal so to speak
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 07:43God morgon!
Nina: Förstår precis, likadant här. Det är ju så skönt att snooza!
Tack för regnet Micke! Äntligen lite riktigt höstväder! (H:) *räcker över en STOR kopp kaffe som tack för besväret*
God morgon!
Nina: Förstår precis, likadant här. Det är ju så skönt att snooza!
Tack för regnet Micke! Äntligen lite riktigt höstväder! (H:) *räcker över en STOR kopp kaffe som tack för besväret*