Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 13:19Jag hinner inte idag Nina... Du får köpa en värmedyna och lägga i sängen... Som du styr med hjälp av en timer...;)
Jag hinner inte idag Nina... Du får köpa en värmedyna och lägga i sängen... Som du styr med hjälp av en timer...;)
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 13:22Dåligt, Tobias! *hmpf* 😉
Men visst var det du som skulle städa min lägenhet medan jag var på jobbet? DET hoppas jag att du har gjort åtminstone. (H)
Dåligt, Tobias! *hmpf* 😉
Men visst var det du som skulle städa min lägenhet medan jag var på jobbet? DET hoppas jag att du har gjort åtminstone. (H)
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 13:31Mmm...det är mycket nu vettu...;)
Japp...den ska vara städad...men jag mötte några suspekta typer när jag lämnade din lägenhet... Kan ha varit ligan som åker runt och stökar till... Kände igen bilen...(H)
Mmm...det är mycket nu vettu...;)
Japp...den ska vara städad...men jag mötte några suspekta typer när jag lämnade din lägenhet... Kan ha varit ligan som åker runt och stökar till... Kände igen bilen...(H)
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 13:40Hade du meddelat om säng värmningen lite tidigare så hade jag kunnat fixa det 😉
En stoor varm kraam !!!!
Hade du meddelat om säng värmningen lite tidigare så hade jag kunnat fixa det 😉
En stoor varm kraam !!!!
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 18:17Jessie & Jörgen: det är ju typ lite det som är det knepiga med att börja jobba kl 2 på natten, man sover när andra har käkar middag och myspys i soffan och man går upp innan många ens gått och lagt sig Man får se en jäkla massa soluppgångar iaf (#)
Var
Jessie & Jörgen: det är ju typ lite det som är det knepiga med att börja jobba kl 2 på natten, man sover när andra har käkar middag och myspys i soffan och man går upp innan många ens gått och lagt sig Man får se en jäkla massa soluppgångar iaf (#)
Var
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 18:38Micke; Vad kommer det sig att du har sådan koll på alla orter? (ja jag är ny här :-)) ...och finns det någon möjlighet att få med Kungälv på listan..? Ja om prognoserna brukar stämma alltså (H)
Micke; Vad kommer det sig att du har sådan koll på alla orter? (ja jag är ny här :-)) ...och finns det någon möjlighet att få med Kungälv på listan..? Ja om prognoserna brukar stämma alltså (H)
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 06:43God morgon på er!
Va? Är jag FÖRST?! *ser mig förvirrat omkring*
Ha en jättebra dag alla supersinglar!
*ställer fram en kopp kaffe till Micke*
God morgon på er!
Va? Är jag FÖRST?! *ser mig förvirrat omkring*
Ha en jättebra dag alla supersinglar!
*ställer fram en kopp kaffe till Micke*
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 06:45japp
japp
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 07:17God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 07:40Gomorron!
Gomorron!