Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:25Mange B har fastnat i CapsLock-knappen.
Mange B har fastnat i CapsLock-knappen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:00or as a cyclist he just got stuck shifting....
or as a cyclist he just got stuck shifting....
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:11Shimano tangentbord! Bättre MedCampa!
Shimano tangentbord! Bättre MedCampa!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 01:04@Magnus. Nej; verkligen inte Piratpartiet. Varför ska man rösta på ett parti som bara har 1 fråga att driva och där kandidaterna inte har en aning om vad de sysslar med. Detta åskådliggörs bäst av att en av deras kandidater (18 år gammal) har Medicinska p
@Magnus. Nej; verkligen inte Piratpartiet. Varför ska man rösta på ett parti som bara har 1 fråga att driva och där kandidaterna inte har en aning om vad de sysslar med. Detta åskådliggörs bäst av att en av deras kandidater (18 år gammal) har Medicinska p
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 05:56God Morgon! Idag låtsas jag att jag inte aaaalls hellre hade velat legat kvar i sängen när klockan började låta.... (H)
God Morgon! Idag låtsas jag att jag inte aaaalls hellre hade velat legat kvar i sängen när klockan började låta.... (H)
Quote from Rasmus Olsson on 28 May 2009, 06:14Vaknade för flera timmar sen, har väl feber eller nåt. Perfekt formtopnning inför SSSM och VR.
Vaknade för flera timmar sen, har väl feber eller nåt. Perfekt formtopnning inför SSSM och VR.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 08:05Max:Jo, för kapitalismen har visat sig fungera ypperligt den senaste tiden....
Max:Jo, för kapitalismen har visat sig fungera ypperligt den senaste tiden....
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:13Skriker ett go´möra härifrån jobbet! 🙂
Skriker ett go´möra härifrån jobbet! 🙂
Quote from Åsa Tysklind on 28 May 2009, 09:28I dag var det otroligt segt att gå upp.
Nu sitter man på jobbet och tagit 2 koppar kaffe börjar känna mig vaken.
😉
I dag var det otroligt segt att gå upp.
Nu sitter man på jobbet och tagit 2 koppar kaffe börjar känna mig vaken.
😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:05Du menar frihandel...Ja Det bästa med hela EU om det nu varit sp att inte Margareta Winberg sålt ut bönder i förmån för snuset och att de franska bönderna kan styra EU....
Således är tanken god...men det finns alltid någon idiot som skall subventionera n
Du menar frihandel...Ja Det bästa med hela EU om det nu varit sp att inte Margareta Winberg sålt ut bönder i förmån för snuset och att de franska bönderna kan styra EU....
Således är tanken god...men det finns alltid någon idiot som skall subventionera n