Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Max,
du har helt rätt, sånnadär smågärs som inte är torra bakom öronen ska inte sitta i någon position där de kan ha något att säga till om. Det är bättre att vi vuxna, mogna och kloka som vet vad som är bäst sköter det.

😉

Skön ironi Håkan (t+)

Godmorgon!

Vaknade av hostattack och stickningar i halsen. Bara formtoppning inför SM i SS om en vecka och VR om två.

godmorgon, vaknade av väckar klockan kl 7, ska ju plugga!

men du Bruse har du testat huskuren:
2l vatten, citronsaften från en citron, cca 2cm ingefära som du river och lägger i, koka samman detta i någon minut, och drick. vill man kan man lägga i lite v

Ja, ungefär.

Sen i onsdags har min huskur bestått av per dag:
1) 1-2 gram c-vitamin
2) 3x3 esberitox
3) 3 koppar grönt te med en tsk färskriven ingefära, en färskpressad vitlöksklyfta, en tsk honung och ibland en skvätt 80% Stroh-rom

Tror att det är whi

finns vid din sida i nöd och lust?!

Godmorgon !

Det är ett strålande väder i Göteborg och jag är på väg ut för att träna lite cykel med polarna.

God Morgon!
Ska ta en 15 km rask stavgångspromenad på Järvafältet idag innan jag åker in och kollar på Maran. Nackdelen med det fina vädret är att det i stort sett alltid syns ormar på fältet när solen skiner och det är vatmt. Me don´t like.

Gomorron! Borden är dukade, vädret är framme. Bara att vänta på de 60 gästerna som kommer kl 15. Kommer bli en otroligt bra och skoj fest! 😀

God morgon! Är bakis, men ska snart ut i det fina vädret och sola, fika och skvallra med en kompis. Och i em blir det fotboll på Gamla Ullevi. Borde bli en bra dag. Kanske tom en öl eller två i samband med matchen..