Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 12:20Max,
du har helt rätt, sånnadär smågärs som inte är torra bakom öronen ska inte sitta i någon position där de kan ha något att säga till om. Det är bättre att vi vuxna, mogna och kloka som vet vad som är bäst sköter det.😉
Max,
du har helt rätt, sånnadär smågärs som inte är torra bakom öronen ska inte sitta i någon position där de kan ha något att säga till om. Det är bättre att vi vuxna, mogna och kloka som vet vad som är bäst sköter det.
😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 14:31Skön ironi Håkan (t+)
Skön ironi Håkan (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 30 May 2009, 04:47Godmorgon!
Vaknade av hostattack och stickningar i halsen. Bara formtoppning inför SM i SS om en vecka och VR om två.
Godmorgon!
Vaknade av hostattack och stickningar i halsen. Bara formtoppning inför SM i SS om en vecka och VR om två.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 08:13godmorgon, vaknade av väckar klockan kl 7, ska ju plugga!
men du Bruse har du testat huskuren:
2l vatten, citronsaften från en citron, cca 2cm ingefära som du river och lägger i, koka samman detta i någon minut, och drick. vill man kan man lägga i lite v
godmorgon, vaknade av väckar klockan kl 7, ska ju plugga!
men du Bruse har du testat huskuren:
2l vatten, citronsaften från en citron, cca 2cm ingefära som du river och lägger i, koka samman detta i någon minut, och drick. vill man kan man lägga i lite v
Quote from Rasmus Olsson on 30 May 2009, 08:54Ja, ungefär.
Sen i onsdags har min huskur bestått av per dag:
1) 1-2 gram c-vitamin
2) 3x3 esberitox
3) 3 koppar grönt te med en tsk färskriven ingefära, en färskpressad vitlöksklyfta, en tsk honung och ibland en skvätt 80% Stroh-romTror att det är whi
Ja, ungefär.
Sen i onsdags har min huskur bestått av per dag:
1) 1-2 gram c-vitamin
2) 3x3 esberitox
3) 3 koppar grönt te med en tsk färskriven ingefära, en färskpressad vitlöksklyfta, en tsk honung och ibland en skvätt 80% Stroh-rom
Tror att det är whi
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 09:12finns vid din sida i nöd och lust?!
finns vid din sida i nöd och lust?!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 09:47Godmorgon !
Det är ett strålande väder i Göteborg och jag är på väg ut för att träna lite cykel med polarna.
Godmorgon !
Det är ett strålande väder i Göteborg och jag är på väg ut för att träna lite cykel med polarna.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 09:52God Morgon!
Ska ta en 15 km rask stavgångspromenad på Järvafältet idag innan jag åker in och kollar på Maran. Nackdelen med det fina vädret är att det i stort sett alltid syns ormar på fältet när solen skiner och det är vatmt. Me don´t like.
God Morgon!
Ska ta en 15 km rask stavgångspromenad på Järvafältet idag innan jag åker in och kollar på Maran. Nackdelen med det fina vädret är att det i stort sett alltid syns ormar på fältet när solen skiner och det är vatmt. Me don´t like.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:07Gomorron! Borden är dukade, vädret är framme. Bara att vänta på de 60 gästerna som kommer kl 15. Kommer bli en otroligt bra och skoj fest! 😀
Gomorron! Borden är dukade, vädret är framme. Bara att vänta på de 60 gästerna som kommer kl 15. Kommer bli en otroligt bra och skoj fest! 😀
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:30God morgon! Är bakis, men ska snart ut i det fina vädret och sola, fika och skvallra med en kompis. Och i em blir det fotboll på Gamla Ullevi. Borde bli en bra dag. Kanske tom en öl eller två i samband med matchen..
God morgon! Är bakis, men ska snart ut i det fina vädret och sola, fika och skvallra med en kompis. Och i em blir det fotboll på Gamla Ullevi. Borde bli en bra dag. Kanske tom en öl eller två i samband med matchen..