Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:35Gooooo DIF!! 😀
Gooooo DIF!! 😀
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:38Vaddå DIF? Jag ska se IFK - BP.. och IFK vinner såklart!
Vaddå DIF? Jag ska se IFK - BP.. och IFK vinner såklart!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:40inget snack om saken:D heja åt mig med
inget snack om saken:D heja åt mig med
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2009, 10:58Min dotter och hennes kille ska se ifk-bp med. Fast i den här familjen håller
vi på ÖIS!God morgon!
Min dotter och hennes kille ska se ifk-bp med. Fast i den här familjen håller
vi på ÖIS!
God morgon!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 11:03OK Emelie, visst kan jag heja för dig med!
ÖIS, vilka är det? just ja, laget som ligger sist med en ynka poäng 😉
OK Emelie, visst kan jag heja för dig med!
ÖIS, vilka är det? just ja, laget som ligger sist med en ynka poäng 😉
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2009, 11:38I motgång, i medgång, alltid!! (L)
Jäkla gott med sovmorgon idag. Vaknade faktiskt 10.15 he he.
Himla skönt. Hann fixa frukost innan resten av gänget vaknade ändå.
I motgång, i medgång, alltid!! (L)
Jäkla gott med sovmorgon idag. Vaknade faktiskt 10.15 he he.
Himla skönt. Hann fixa frukost innan resten av gänget vaknade ändå.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 10:58Jag var också på Ullevi och glodde på fotboll igår, i och utanför någon slags lounge. Helt klart beroendeframkallande trots att jag knappt har koll på vilka som lirar i allsvenskan 🙂
Jag var också på Ullevi och glodde på fotboll igår, i och utanför någon slags lounge. Helt klart beroendeframkallande trots att jag knappt har koll på vilka som lirar i allsvenskan 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 11:52God Morgon!
Dagens styrketräningspass avklarat, nu får det bli utomhus resten av dagen.
God Morgon!
Dagens styrketräningspass avklarat, nu får det bli utomhus resten av dagen.
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 05:38Godmorgon!
Tydligen går det inte att sova heller när jag är sjuki. Vaknar med andnöd då näsan är täppt.
Kalasväder, ska nog tillbringa dagen i ett väntrum på vårdcentralen så jag får en diagnos. Tarmarna har jag hostat upp flera gånger nu.
Godmorgon!
Tydligen går det inte att sova heller när jag är sjuki. Vaknar med andnöd då näsan är täppt.
Kalasväder, ska nog tillbringa dagen i ett väntrum på vårdcentralen så jag får en diagnos. Tarmarna har jag hostat upp flera gånger nu.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 07:21*kliar stackars Brusen under hakan för nu är det faktiskt SYND om honom ju*
*kliar stackars Brusen under hakan för nu är det faktiskt SYND om honom ju*