Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 07:37Tack.
Tack.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 09:27God Morgon Folk!! Idag är en Underbar dag. Solen skiner, fåglarna kvittar, och Mona S(t)ahlin kommer till stan så att vi kan jävlas med henne 😀
Därimellan ska jag hinna med ett Styrketräningspass(överkropp) och ett spinningpass. Samt att jag ska klara a
God Morgon Folk!! Idag är en Underbar dag. Solen skiner, fåglarna kvittar, och Mona S(t)ahlin kommer till stan så att vi kan jävlas med henne 😀
Därimellan ska jag hinna med ett Styrketräningspass(överkropp) och ett spinningpass. Samt att jag ska klara a
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 09:27Har vi hånglat kanske med barandra i ett svagt ögonblick, och utbytt bakterier? Hade vi det trevligt?
Har vi hånglat kanske med barandra i ett svagt ögonblick, och utbytt bakterier? Hade vi det trevligt?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 09:31😀 vaddå svagt ögonblick... minns du det så?
😀 vaddå svagt ögonblick... minns du det så?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 10:58Bra jenny! (t+)
Bra jenny! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 11:43Välkommen tebax, du har varit saknad. Iaf av mig.
Välkommen tebax, du har varit saknad. Iaf av mig.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 12:43Tack Bruse. Det värmer att veta att NÅN gjort det i alla fall. 😉
Tack Bruse. Det värmer att veta att NÅN gjort det i alla fall. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 13:12(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 16:21BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/eric_yoji.gif
BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/eric_yoji.gif
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 17:39Kul(?) att se dig här igen. 😉
*räcker över en liten skål med solvarma jordgubbar och glass*
(H)
Kul(?) att se dig här igen. 😉
*räcker över en liten skål med solvarma jordgubbar och glass*
(H)