Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon! Idag steg jag upp kl. 8 (!)... Kunde inte riktigt slita mig från den gosiga sängen... (H:)

Bruse: ska du göra en Michael Jackson? 😉 Jag tror du försöker för mycket. Det brukar ofta ställa till det. Har du funderat på knypling? Stickning? Elle

God morgon!

Lite mer moln idag men annars ca 20 grader så det är helt ok men Jessies regn kommer nog till Skaraborg med innan dagen är slut:-(

Hmm.. igår sa prognosen uppehåll på dan men regn när loppet går.. nu säger den regn nu (*kollar ut genom fönstret* CHECK!) och uppehåll på kvällen..

Vem ska jag trooo på, tro på, tro på när.. tro på när allt ääär så häääär? Man hoppas ändå på ett lyckli

"Bara" en virusinfektion, hostar fortfarande slem idag, sjätte dagen. Sjukskriven veckan ut. Hejdå kondition, hejdå Vätterrundan.

Bruse

Det går att köra vätternrundan på vilja och jä..ar annama..... men det blir tufft 🙂

krya på dig

Vi kan slå följe Bruse. Har fortfarande kvar något slemhost/snuv skräp samtidigt som jag ser dagarna inför VR ticka ner i alldeles för snabb takt. Undrar om det går att köra på vilja eller om jag kommer att vara en folkilsk trafikfara?(#) Går inte skiten

Förlåt en oinvigd, men vad tusan är "startklarpaketet"?

Man man den sista veckan ska ta det lugnt och vila är ett allmänt råd. Och att man ska toppa formen med en lång tur två veckor innan.

Men hur bra är det att cykla noll mil tre veckor för eVr? Kondition är en färskvara, senast jag läste på.

Ett paket som gör dig startklar!

En försäkring som ger dig tillbaka hela startavgiften i utbyte mot läkarintyg.

Ujj... inser plötsligt vidden av Magnus problem när han ens överväger något dylikt. 🙁