Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 10:27Hoppas att det känns lite bättre efter den koppen. Vänd på den där lappen tills det känns bättre igen. Hitta någonting annat att fokusera mot, eller justera målet lite bara.
På de här underbara sidorna finns ju nästan allt som behövs. 😉
Skickar en det or
Hoppas att det känns lite bättre efter den koppen. Vänd på den där lappen tills det känns bättre igen. Hitta någonting annat att fokusera mot, eller justera målet lite bara.
På de här underbara sidorna finns ju nästan allt som behövs. 😉
Skickar en det or
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 10:57Goooood Mooring Sweden!!! Dags att hoppa ur kojan och dra till den stora staden och kampanja för EU valet!
Goooood Mooring Sweden!!! Dags att hoppa ur kojan och dra till den stora staden och kampanja för EU valet!
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:06Max, om jag minns rätt så kampanjar du för PP? Kan du ge några konkreta exempel på vad ni kommer att jobba med om ni blir invalda?
Max, om jag minns rätt så kampanjar du för PP? Kan du ge några konkreta exempel på vad ni kommer att jobba med om ni blir invalda?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:25@Anders; Hellvete heller att jag kampanjaf för PP. Jag kampanjar för det enda partiet som har en hållbar strategi för sverige, både ur ekonomisk synvinkel och ur den sociala. Nämligen Moderaterna!!!
@Anders; Hellvete heller att jag kampanjaf för PP. Jag kampanjar för det enda partiet som har en hållbar strategi för sverige, både ur ekonomisk synvinkel och ur den sociala. Nämligen Moderaterna!!!
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 12:48Så var de ja, ber om ursäkt. Hadde för mig att PP var uppe på tapeten i en annan tråd för ett tag sen.
Så var de ja, ber om ursäkt. Hadde för mig att PP var uppe på tapeten i en annan tråd för ett tag sen.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 13:15Håkan: Tyvärr finns inte "fingret" som emoticon. Annars hade jag "ritat" den till dig. ;
Håkan: Tyvärr finns inte "fingret" som emoticon. Annars hade jag "ritat" den till dig. ;
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:39Max,
nu är du väl ändå ironisk?
Max,
nu är du väl ändå ironisk?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:41Maxi: Jag ska tycka att M är ett gångbart alternativ den dagen du kan förklara varför man har gjort förändringar i A-kassesystemet som innebär att det är bättre att vara heltidsarbetslös än att deltidsarbeta... Shoot?
Maxi: Jag ska tycka att M är ett gångbart alternativ den dagen du kan förklara varför man har gjort förändringar i A-kassesystemet som innebär att det är bättre att vara heltidsarbetslös än att deltidsarbeta... Shoot?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:51Jenny,
(L)
Jenny,
(L)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:05Jag vägrar att detta skall bli en politisk tråd...
Sluta genast...
Det finns bara en sak som skrämmer mig i politiken idag Det är att näste svenske statsminiser kanske är en småfifflare, oorganiserad och populistisk person. Om man skrattade åt Bush i he
Jag vägrar att detta skall bli en politisk tråd...
Sluta genast...
Det finns bara en sak som skrämmer mig i politiken idag Det är att näste svenske statsminiser kanske är en småfifflare, oorganiserad och populistisk person. Om man skrattade åt Bush i he