Quote from Fredric Lagerström on 5 June 2009, 08:03Det är väl ungefär samma sak. Vrålande bilar och vrålande elgitarrer.
Edit: Just det, God morgon singelsverige!
Det är väl ungefär samma sak. Vrålande bilar och vrålande elgitarrer.
Edit: Just det, God morgon singelsverige!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:11Öh, var nämner jag Metaltown?? Det här är STCC... http://www.goteborgcityrace.se 🙂
Metaltown är helgen efter midsommar, och då ska vi rocka!!
Öh, var nämner jag Metaltown?? Det här är STCC... http://www.goteborgcityrace.se 🙂
Metaltown är helgen efter midsommar, och då ska vi rocka!!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 08:21Ah... jag är lite lost i almanackan nu och läste inte tillräckligt noga heller (klart jag vet vad STCC är.. e g e n t l i g e n (H) ). Jamendåså! *pustar ut igen*
Ah... jag är lite lost i almanackan nu och läste inte tillräckligt noga heller (klart jag vet vad STCC är.. e g e n t l i g e n (H) ). Jamendåså! *pustar ut igen*
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:29Anders,
inte stöka till det för de stackars vakterna, har de inte klara visuella signaler så blir det svårt för dem.svepande, generaliserande och fördomsfull. Moi?
nääääää
😀
IQ, kan räkna upp till 100
nananananaa😀
Anders,
inte stöka till det för de stackars vakterna, har de inte klara visuella signaler så blir det svårt för dem.
svepande, generaliserande och fördomsfull. Moi?
nääääää
😀
IQ, kan räkna upp till 100
nananananaa
😀
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 09:31Klonen duschad, snart ska cyklarna backas i väskor. Blir skoj å kånka 10 kg cykel på axeln.
Klonen duschad, snart ska cyklarna backas i väskor. Blir skoj å kånka 10 kg cykel på axeln.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:33Bruse: Du kan behöva bygga på lite muskler. Tänk på det som mild styrketräning. 🙂
Bruse: Du kan behöva bygga på lite muskler. Tänk på det som mild styrketräning. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:38Om 10kg är tugnt, är det nog behövligt träning... 🙂
Lycka till!
Om 10kg är tugnt, är det nog behövligt träning... 🙂
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:44Alla kan inte vara lika biffiga som du Anders! 😉 Ska du inte skicka lite bilder så vi får se hur stark du har blivit? *skojar bara* 😉
Alla kan inte vara lika biffiga som du Anders! 😉 Ska du inte skicka lite bilder så vi får se hur stark du har blivit? *skojar bara* 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 09:4510 kg är i sig inte tungt, men när man har det på en axel i form av en väska, som slår i alla trappor samtidigt som man har en 20 kg väska på ryggen och ska gå någon timme...
10 kg är i sig inte tungt, men när man har det på en axel i form av en väska, som slår i alla trappor samtidigt som man har en 20 kg väska på ryggen och ska gå någon timme...
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 09:56Ta en vandringsryggsäck med ordentligt höftrem, spänn fast cykeln utanpå och packning i. 😀 Att det är brett är dina medgångares problem. 😉
Ta en vandringsryggsäck med ordentligt höftrem, spänn fast cykeln utanpå och packning i. 😀 Att det är brett är dina medgångares problem. 😉