Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller med Magnus B här... Jag tycker själv att det är skitintressant att diskutera politik, men "God Morgon"-tråden kanske inte är det bästa stället? Funbeat kanske inte är det bästa stället? Fasen, Internet kanske inte är det bästa stället? 😀

Där

Okej, okej.. Ni har rätt. Jag är bara så sneeee på att jag inte kan ta ett deltidsjobb i väntan på det där heltidsjobbet när jag blir arbetslös om några veckor. Det gör mig grrrrrrr! :@
Men det här är helt klart inte rätt ställe att prata om det. E g e n

alla forum är bra till politik- för att göra den hörd. endel mycket bra andra mindre bra

Jessie: Jag förstår dig helt och fullt, på måndag börjar jag stämpla. Jag tycker att många av reglerna som rör a-kassan är rent kassa. Till exempel tycker jag att det är helt sjukt att jag, trots att jag har jobbat, betalat mina skatter, betalat min avgif

Det mest förnedrande jag någonsin gjort är att gå o regristrera mig på A-kassan...Ett gäng hopplösa besser vissrar som inte gjorde ett skit för att hjälpa en...tryckte upp 1000 regler i ansiktet på mig...och tvingade mig att gå massa kurser som var mening

Magnus: Jag kan ju inte direkt påstå att jag litar på att jag ska få ett jobb genom arbetsförmedlingen heller...

Messerschmidt heter det väl?!

😀

Go morron! Idag stänger STCC igen området i Frihamnen. Biljett krävs för att komma in. Således krävs biljett för att komma till jobbet.

"Men alltså, det måst ju räcka att vi visar våra id-kort från företaget för vakterna?"

"Nej, ni MÅSTE ha biljettarmba

Bra ursäkt attinte komma till jobbet, glömde billetten.

Så då blir det inget Metaltown?