Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 11:50Jag har tyvärr redan använt min startklar pga en trasig axel. Ett + det var inga problem att få tillbaka anmälningsavgiften och allt gick smidigt.
Ett minus jag hade hellre cyklat:-(
Jag har tyvärr redan använt min startklar pga en trasig axel. Ett + det var inga problem att få tillbaka anmälningsavgiften och allt gick smidigt.
Ett minus jag hade hellre cyklat:-(
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 11:52Bruse, på 30 mil hinner du träna upp konditionen igen. 😉
Bruse, på 30 mil hinner du träna upp konditionen igen. 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 07:56Goood Morgon! (H)
Idag är ytterligare en bra dag. Morgonkaffe i solen på balkongen och ett pass i skogen som lockande aktivitet senare idag. Idag är det underbart att vara mig. 😉
Goood Morgon! (H)
Idag är ytterligare en bra dag. Morgonkaffe i solen på balkongen och ett pass i skogen som lockande aktivitet senare idag. Idag är det underbart att vara mig. 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 08:55God Morgon... Undrar om jag är riktigt frisk... Om allt går som det ska idag så får jag och en vän varsin startplats till Vättern. På lördag kväll hämtar jag min lånecykel. Hittills i mitt liv har jag 3 mil på landsvägscykel i benen.
Antar att vi en gån
God Morgon... Undrar om jag är riktigt frisk... Om allt går som det ska idag så får jag och en vän varsin startplats till Vättern. På lördag kväll hämtar jag min lånecykel. Hittills i mitt liv har jag 3 mil på landsvägscykel i benen.
Antar att vi en gån
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:26Anders: Du är inte riktigt frisk, men lycka till ändå! 😉
Anders: Du är inte riktigt frisk, men lycka till ändå! 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:38Vaknade verkligen på fel sida idag (#) Mer än så är inte lönt att gå in på, godmorgon på er ändå! 😀
Vaknade verkligen på fel sida idag (#) Mer än så är inte lönt att gå in på, godmorgon på er ändå! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2009, 09:42Äru bakis idag Jenny?
Äru bakis idag Jenny?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:44Jenny... Vänster eller höger sida?
Jenny... Vänster eller höger sida?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 09:56Bruse: Nä... Varför skulle jag vara bakis?
Anders: tror inte det spelar någon roll. Båda hade nog varit fel.
Bruse: Nä... Varför skulle jag vara bakis?
Anders: tror inte det spelar någon roll. Båda hade nog varit fel.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 10:03Då föreslår jag att du vaknar på mage eller rygg istället!
Då föreslår jag att du vaknar på mage eller rygg istället!