Quote from Fredric Lagerström on 1 June 2009, 17:45Appappa, den skålen tar jag hand om! Okej!
Hej Jenny!
Appappa, den skålen tar jag hand om! Okej!
Hej Jenny!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 17:49Aadu: SNOR DU MIN SKÅL MED JORDGUBBAR?!!! Den var ju till MIG! :@ *morrar* Bli inte för förvånad om du plötsligt upptäcker att du fått en tå i ögat... (#)
Aadu: SNOR DU MIN SKÅL MED JORDGUBBAR?!!! Den var ju till MIG! :@ *morrar* Bli inte för förvånad om du plötsligt upptäcker att du fått en tå i ögat... (#)
Quote from Fredric Lagerström on 1 June 2009, 17:51Ta du skålen, varsågod, det är lugnt. (uj uj uj) 😀
Ta du skålen, varsågod, det är lugnt. (uj uj uj) 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:06är det inte nu nån av er ska putta över en jordgubbe med nosen i stället för att bråka ... 😉
är det inte nu nån av er ska putta över en jordgubbe med nosen i stället för att bråka ... 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 June 2009, 18:26Jadå Jenny. Men jag jag heter alltså Mjaaau. 😉
Bra att du e på g igen. Jag har varit lite orolig för Bruse under din frånvaro, han har yrat osammanhängande om små gnagare med långa öron i flera dagar nu.
Men allt det ligger bakom oss nu tack och lov, s
Jadå Jenny. Men jag jag heter alltså Mjaaau. 😉
Bra att du e på g igen. Jag har varit lite orolig för Bruse under din frånvaro, han har yrat osammanhängande om små gnagare med långa öron i flera dagar nu.
Men allt det ligger bakom oss nu tack och lov, s
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 20:03Jenny,
jag vet men jag tyckte bara att ni var så söööööööta *nyper i kinden* när ni gnabbades😀
Jenny,
jag vet men jag tyckte bara att ni var så söööööööta *nyper i kinden* när ni gnabbades
😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 06:58Godmorgon!
Ännu en dag med strålande sol! 🙂
Om man bara vore ledig också så man kunde njuta av den..Kul att du är tillbaka Jenny! 😀
Godmorgon!
Ännu en dag med strålande sol! 🙂
Om man bara vore ledig också så man kunde njuta av den..
Kul att du är tillbaka Jenny! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 07:43Godmorgon, idag åker jag till vårdcentralen och ber dom operera bort hals och näsa. Less på det här.
Godmorgon, idag åker jag till vårdcentralen och ber dom operera bort hals och näsa. Less på det här.
Quote from Fredric Lagerström on 2 June 2009, 08:22God morgon.
Jag åker till gymet för lite smärre kompletteringar.
God morgon.
Jag åker till gymet för lite smärre kompletteringar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 09:27God morgon!
(möjligen något sent, men jag gick och la mig "tidigt" så det jämnar ut sig?)Här regnar det massor, antagligen bara för att avskräcka mig från att vilja köra Blodomloppet idag. *muttra!*
God morgon!
(möjligen något sent, men jag gick och la mig "tidigt" så det jämnar ut sig?)
Här regnar det massor, antagligen bara för att avskräcka mig från att vilja köra Blodomloppet idag. *muttra!*