Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Sluta gnälla nu Bruse, du vet ju att du inte VILL använda kommunala medel utan hellre cyklar hela vägen och överallt.. e g e n t l i g e n. 😉

Cykla 35 mil på en singlespeed med skogsutväxling med ed 2,5" breda däck lär ta sin tid.

Äääh, nu är du så där kinkik igen? Byt cykel då för tusan, du har väl fler att välja på?

Bruse,
nu har ju SL börjat med att man får ta med cykeln på några bussar som försök. I övrigt verkar det väl hyfsat liberalt med tanke på att det är ganska trångt redan som det är... ?

saxat från SL
http://sl.se/Templates/FAQPage.aspx?id=6270

Får jag

Men Jessie, om jag nu ska köra SM i singlespeed, så är det nog mest praktiskt att cykeln är just en singlespeed och anpassad för skogsbruk, tror inte räcern överlever länge i värmlandsskogarna.

God morgon!

I göteborgsområdet kan man ta med cykeln på expressbussarna: Röd, blå .. osv.
Mot en avgift (30kr?) får man lägga den i bagageutrymmet. På bohusbanan (gbg-strömstad) kan man oftast ta med dem med.

Sedär, Göteborg ligger före igen! Inte bara miljövänliga kapacitetsstarka spårvagnar, utan ta med bussar på vissa linjer.

Godmorgon. Tagit en hyfsat lugn, skön morgonrunda så kroppen fick vakna med endorfiner, underbart!
Har även fått i mig frukosten bestående av havregrynsgröt med ett ägg, banan och kanel på och en rågbrödsbulle med nötkött och tomat, till det en god kopp z

God morgon! Idag är en bra dag att leta gömda burkar på! 😀

Ont om pengar Jessie?