Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:27Sluta gnälla nu Bruse, du vet ju att du inte VILL använda kommunala medel utan hellre cyklar hela vägen och överallt.. e g e n t l i g e n. 😉
Sluta gnälla nu Bruse, du vet ju att du inte VILL använda kommunala medel utan hellre cyklar hela vägen och överallt.. e g e n t l i g e n. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 19:34Cykla 35 mil på en singlespeed med skogsutväxling med ed 2,5" breda däck lär ta sin tid.
Cykla 35 mil på en singlespeed med skogsutväxling med ed 2,5" breda däck lär ta sin tid.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:38Äääh, nu är du så där kinkik igen? Byt cykel då för tusan, du har väl fler att välja på?
Äääh, nu är du så där kinkik igen? Byt cykel då för tusan, du har väl fler att välja på?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 20:34Bruse,
nu har ju SL börjat med att man får ta med cykeln på några bussar som försök. I övrigt verkar det väl hyfsat liberalt med tanke på att det är ganska trångt redan som det är... ?saxat från SL
http://sl.se/Templates/FAQPage.aspx?id=6270Får jag
Bruse,
nu har ju SL börjat med att man får ta med cykeln på några bussar som försök. I övrigt verkar det väl hyfsat liberalt med tanke på att det är ganska trångt redan som det är... ?
saxat från SL
http://sl.se/Templates/FAQPage.aspx?id=6270
Får jag
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2009, 23:30Men Jessie, om jag nu ska köra SM i singlespeed, så är det nog mest praktiskt att cykeln är just en singlespeed och anpassad för skogsbruk, tror inte räcern överlever länge i värmlandsskogarna.
Men Jessie, om jag nu ska köra SM i singlespeed, så är det nog mest praktiskt att cykeln är just en singlespeed och anpassad för skogsbruk, tror inte räcern överlever länge i värmlandsskogarna.
Quote from Fredric Lagerström on 6 June 2009, 07:52God morgon!
I göteborgsområdet kan man ta med cykeln på expressbussarna: Röd, blå .. osv.
Mot en avgift (30kr?) får man lägga den i bagageutrymmet. På bohusbanan (gbg-strömstad) kan man oftast ta med dem med.
God morgon!
I göteborgsområdet kan man ta med cykeln på expressbussarna: Röd, blå .. osv.
Mot en avgift (30kr?) får man lägga den i bagageutrymmet. På bohusbanan (gbg-strömstad) kan man oftast ta med dem med.
Quote from Rasmus Olsson on 6 June 2009, 08:03Sedär, Göteborg ligger före igen! Inte bara miljövänliga kapacitetsstarka spårvagnar, utan ta med bussar på vissa linjer.
Sedär, Göteborg ligger före igen! Inte bara miljövänliga kapacitetsstarka spårvagnar, utan ta med bussar på vissa linjer.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:53Godmorgon. Tagit en hyfsat lugn, skön morgonrunda så kroppen fick vakna med endorfiner, underbart!
Har även fått i mig frukosten bestående av havregrynsgröt med ett ägg, banan och kanel på och en rågbrödsbulle med nötkött och tomat, till det en god kopp z
Godmorgon. Tagit en hyfsat lugn, skön morgonrunda så kroppen fick vakna med endorfiner, underbart!
Har även fått i mig frukosten bestående av havregrynsgröt med ett ägg, banan och kanel på och en rågbrödsbulle med nötkött och tomat, till det en god kopp z
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:56God morgon! Idag är en bra dag att leta gömda burkar på! 😀
God morgon! Idag är en bra dag att leta gömda burkar på! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 6 June 2009, 09:57Ont om pengar Jessie?
Ont om pengar Jessie?