Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon.
Dagens plan: storstädning, en tur på stan och body combat. Hoppas också se lite av Söderlings tennis-match.

fasen, då missar jag ju tennisen... hm attans. jag håller med niklas hoppas alla får en bra dag:-)

Emelie men du mamma har väl kanal ett för där sänder dom den ju
och sen vill jag sjänka en varm godmorgon kram till alla här uta. var rädda om er i dag nu 🙂

JA det klart mamma har tv men jag är ju inte hos mamma förrens kl 16.30 och åker här ifrån kl 12

Emelie: ja ha dä tattar jag att de blir lite jobbig men den är nog inte slut då fast visse ligen de är ju inte de förasta man seger när man kommer nej nu ska jag titta på tv.för då kunda man ju lika ha varit hemma ju. men hoppas att du får en bra resa då

God morgon!
Kanonmorgon idag, skall snart dra iväg för att köra mtb på Kinnekulle. (H)
Njut av dagen om ni kan.

God morgon!
Verkar bli en fin dag, synd bara att man måste stänga in sig på ett kontor då..
Men först ska jag till körskolan, är liksom dags att skaffa sig ett sånt där körkort (bara 10 år "för sent" )

Jag får väl också skriva god morgon då, fast min morgon är allt annat än god... Har ont tamejtusan överallt och är raaaastlööööööös samtidigt som jag inte kan röra mig i annnat än absolut snigelfart. Skräp! (#)
Hoppas ni andra får en bra dag iaf! 🙂

God morgon! Idag steg jag upp innan klockan ringde (fyra minuter)... inte svårt när man satt den på klockan 8... 😉 Tänkte att jag skulle få sova mina 8-9 timmar nu ett tag så jag får rätsida på huvudet och så småningom kanske även på kroppen *håller tumm

God morgon.
Nu lyser solen utanför mitt fönster här på jobbet. Så man måste dra ner gardinerna.
Jag kollade väder prognosen för Vättern rundan i helgen och inte blir man på bra humör när man ser den.