Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 14:53*lägger en sval hand på Magnus panna* Hur är det vännen, är du mycket sjuk?
*lägger en sval hand på Magnus panna* Hur är det vännen, är du mycket sjuk?
Quote from Fredric Lagerström on 12 June 2009, 07:49Inget VR alltså... men hur har vi det med pensionsparande? Har vi tänkt igenom
dom bitarna? Dax att börja fundera på det kanske? 😉
Inget VR alltså... men hur har vi det med pensionsparande? Har vi tänkt igenom
dom bitarna? Dax att börja fundera på det kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 06:50God morgon allesammans! Bakis så här en söndag? Själv har jag redan varit ute på en promenad och bakat scones. 😀 😉
God morgon allesammans! Bakis så här en söndag? Själv har jag redan varit ute på en promenad och bakat scones. 😀 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:03Morrn! Nä, inte det minsta bakis, däremot har jag träningsvärk lite överallt. Testade kettlebells i RKCs regi igår för första gången.
Vem hade kunnat tro att det skulle vara så jobbigt att svinga runt ett järnklot två timmar 🙂
Morrn! Nä, inte det minsta bakis, däremot har jag träningsvärk lite överallt. Testade kettlebells i RKCs regi igår för första gången.
Vem hade kunnat tro att det skulle vara så jobbigt att svinga runt ett järnklot två timmar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 09:53Gomorron! Cykeltur på G. FÅr se om jag kan undvika och krocka med bilar å sånt. 🙂
Gomorron! Cykeltur på G. FÅr se om jag kan undvika och krocka med bilar å sånt. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:13god morogn alla goa glada, idag vaknade jag med fågelkvitter i örat och solen i ögonen ganska skönt ändå, nu ska här målas 🙂
god morogn alla goa glada, idag vaknade jag med fågelkvitter i örat och solen i ögonen ganska skönt ändå, nu ska här målas 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 08:36Tavlor eller hus?
Tavlor eller hus?
Quote from Fredric Lagerström on 16 June 2009, 09:10God mognrgnon 😉
Jag ska till norra Bohuslän för abbor/gäddfiske, schampobad och myggbett.
Tar inte med några träningsgrejjer, no no no.Ha det fint i solen alla.
God mognrgnon 😉
Jag ska till norra Bohuslän för abbor/gäddfiske, schampobad och myggbett.
Tar inte med några träningsgrejjer, no no no.
Ha det fint i solen alla.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 18:49har målat, balkongräcke samt oljat balkonggolv. så nu är det bara ladugården och altanen och staketet kvar 🙂
har målat, balkongräcke samt oljat balkonggolv. så nu är det bara ladugården och altanen och staketet kvar 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 24 June 2009, 07:43God morgon i sommarsverige var ni än är!
Jag såg en grävling i morse!
God morgon i sommarsverige var ni än är!
Jag såg en grävling i morse!