Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 08:44God morgon! Sitter och tittar på en stor skryssningsbåt som ligger alldeles utanför balkongen här på jobbet. Man kanske skulle hoppa ombord när de lägger ut i eftermiddag?
God morgon! Sitter och tittar på en stor skryssningsbåt som ligger alldeles utanför balkongen här på jobbet. Man kanske skulle hoppa ombord när de lägger ut i eftermiddag?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 06:05Godmorgon!
Idag blir det morgonträning på gymet.
30 min styrka och 30 min Core.
Skön start på dagen .....:-)
Godmorgon!
Idag blir det morgonträning på gymet.
30 min styrka och 30 min Core.
Skön start på dagen .....:-)
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 06:07Anders, Skryssning?
God morgon, som vanligt är det till jobbet vid den här tiden. Vore fint om de inte regnade ikväll så man kunde springa.
Anders, Skryssning?
God morgon, som vanligt är det till jobbet vid den här tiden. Vore fint om de inte regnade ikväll så man kunde springa.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 08:11Go morron. Frihamnen brinner och jag jobbar ifårn föräldrarna. Rätt val av dag. 🙂
Nån timmes jobb först, sen besök på Racerdepån i Falköping, sen studentfirande i Vara.
Go morron. Frihamnen brinner och jag jobbar ifårn föräldrarna. Rätt val av dag. 🙂
Nån timmes jobb först, sen besök på Racerdepån i Falköping, sen studentfirande i Vara.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 08:17good morning sunshines! 😀 dag tre på min jag-får-sova-hur-mycket-jag-vill-rehab-plan avverkad! (se, Bruse, jag är glad och jag har inte fått i mig mitt första kaffe än!)
good morning sunshines! 😀 dag tre på min jag-får-sova-hur-mycket-jag-vill-rehab-plan avverkad! (se, Bruse, jag är glad och jag har inte fått i mig mitt första kaffe än!)
Quote from Fredric Lagerström on 11 June 2009, 08:36God morgon.
Ser tyvärr ut att bli regn i em över västsverige.
Men smhi kan ha fel. Igårkväll skulle det ju klarna upp fast
regnet bara öste ner.Jag klistrar på lite positivt tänkande och säger att man känner sej som fisken i vattnet.
God morgon.
Ser tyvärr ut att bli regn i em över västsverige.
Men smhi kan ha fel. Igårkväll skulle det ju klarna upp fast
regnet bara öste ner.
Jag klistrar på lite positivt tänkande och säger att man känner sej som fisken i vattnet.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 08:43Precis, det kunde ju ha varit hagel.
Precis, det kunde ju ha varit hagel.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:57Hagel hade vi här i förra veckan. Jag hann näääästan hem i tid innan det började och då hade jag varit ute och gått en mil i solskenet.. Galet!
Jag tror nog att alla som ska köra VR i helgen får hoppas att det regnar ända fram till första start och att de
Hagel hade vi här i förra veckan. Jag hann näääästan hem i tid innan det började och då hade jag varit ute och gått en mil i solskenet.. Galet!
Jag tror nog att alla som ska köra VR i helgen får hoppas att det regnar ända fram till första start och att de
Quote from Fredric Lagerström on 11 June 2009, 10:07Ja usch det där verkar kunna bli både kallt och blött.
Är det nån här som ska cykla i helgen?
Ja usch det där verkar kunna bli både kallt och blött.
Är det nån här som ska cykla i helgen?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 14:52Skulle cyklat VR , men samlar vuxenpoäng och hoppar över det nu när vädret inte ser ut att bli så himla bra.
Skulle cyklat VR , men samlar vuxenpoäng och hoppar över det nu när vädret inte ser ut att bli så himla bra.