Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 08:06Godmorgon! 🙂
Jag såg en igelkott....
Godmorgon! 🙂
Jag såg en igelkott....
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 08:16God morgon! Nu skall jag ut på morgonpromenad och för övrigt så har jag gått ner 1kg ytterligare nu! Huzzah!
God morgon! Nu skall jag ut på morgonpromenad och för övrigt så har jag gått ner 1kg ytterligare nu! Huzzah!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 08:39God morgon god morgon! Jag hoppas att alla har lika vackert väder runt omkring i landet som vi har i Malmö... 🙂
God morgon god morgon! Jag hoppas att alla har lika vackert väder runt omkring i landet som vi har i Malmö... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 24 June 2009, 08:59God morgon! Förhärligande väder ute, blev 9 mil igår i sommarvärmen. Kalas!
God morgon! Förhärligande väder ute, blev 9 mil igår i sommarvärmen. Kalas!
Quote from Fredric Lagerström on 24 June 2009, 09:08Jag kan sammanfatta dagen så här långt:
En grävling i Malmö mötte en igelkott som vägde 1kg.
Sen blev det kalas!
Jag kan sammanfatta dagen så här långt:
En grävling i Malmö mötte en igelkott som vägde 1kg.
Sen blev det kalas!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 09:17Bruse: vad exakt är det som vädret förhärligar (= får det att se bättre ut än det egentligen är)?
Bruse: vad exakt är det som vädret förhärligar (= får det att se bättre ut än det egentligen är)?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:00God morgon! Idag är jag frisk och kan träna igen! (hv)
God morgon! Idag är jag frisk och kan träna igen! (hv)
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:19Jaja Niklas, du ska jobba först! 😛
Själv jobbar jag hemifrån, men planen på att sitta i solen på balkongen och jobba gick i stöpet. Skalet på datorn blev för varmt i solen, så det går inte att vila handlederna på plattorna framför tangenterna.. 🙁
Jaja Niklas, du ska jobba först! 😛
Själv jobbar jag hemifrån, men planen på att sitta i solen på balkongen och jobba gick i stöpet. Skalet på datorn blev för varmt i solen, så det går inte att vila handlederna på plattorna framför tangenterna.. 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 24 June 2009, 11:30I-landsproblem? 😉
I-landsproblem? 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:28Anders, allt sitter bara i huvudet!
Jobba gör man lite snabbt. Så kan jag njuta av kvällsvärmen senare. Fast det hör nog till god kvälls-tråden (som inte finns (ännu)?).
Anders, allt sitter bara i huvudet!
Jobba gör man lite snabbt. Så kan jag njuta av kvällsvärmen senare. Fast det hör nog till god kvälls-tråden (som inte finns (ännu)?).