Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Min är slut nu, efter tre veckor. Vill ha mer semester, mer Klon, mer av allt.

Jag vill HA semester. Usch. Jobbigt att plugga.

Jag vill jobba! (Mest för att jag ska känna att jag har förtjänat semester... ;))

Jag skulle vilja ha åtminstone EN vecka ledigt mellan mitt sommarjobb och mina studier, men ICKE!

Jag vill ha MER semester.(#)

är inte jobb att betrakta som semester när man pluggar? Man får ordentligt betalt och man får vara ledig när man kommer hem, inga tentor att plugga till, inga PM att skriva, inga grupparbeten att bråka med ... (H)

God morgon, idag är jag "äntligen" tillbaks på jobbet efter en veckas sjukfrånvaro.

Håkan: Intellektuell semester måhända, men inte semester. Det beror väl på vad en pluggar och vad en jobbar med. Jag tycker det är fånigt att vi inte har rätt till ledighet (eller möjlighet).

Har haft semester från den 11:e juni och ska tillbaka till jobbet 11:e augusti. Vore ju synd att klaga på den semestern men är man lärare så lovar jag att man jobbar igen den tiden under terminen och lite till.

Om det nu kan vara en god morgon när jag vaknade och gick upp utan anledning nyss. Finns ju inte så mkt att göra. Vill inte smyga ut och sätta mig på balkongen, soleländet har väl inte börjat titta fram än. En eller flera koppar kaffe så fixar det sig nog