Quote from Rasmus Olsson on 19 July 2009, 18:43Min är slut nu, efter tre veckor. Vill ha mer semester, mer Klon, mer av allt.
Min är slut nu, efter tre veckor. Vill ha mer semester, mer Klon, mer av allt.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 19:27Jag vill HA semester. Usch. Jobbigt att plugga.
Jag vill HA semester. Usch. Jobbigt att plugga.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:53Jag vill jobba! (Mest för att jag ska känna att jag har förtjänat semester... ;))
Jag vill jobba! (Mest för att jag ska känna att jag har förtjänat semester... ;))
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 00:00Jag skulle vilja ha åtminstone EN vecka ledigt mellan mitt sommarjobb och mina studier, men ICKE!
Jag skulle vilja ha åtminstone EN vecka ledigt mellan mitt sommarjobb och mina studier, men ICKE!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 09:03Jag vill ha MER semester.(#)
Jag vill ha MER semester.(#)
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 09:13är inte jobb att betrakta som semester när man pluggar? Man får ordentligt betalt och man får vara ledig när man kommer hem, inga tentor att plugga till, inga PM att skriva, inga grupparbeten att bråka med ... (H)
är inte jobb att betrakta som semester när man pluggar? Man får ordentligt betalt och man får vara ledig när man kommer hem, inga tentor att plugga till, inga PM att skriva, inga grupparbeten att bråka med ... (H)
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 10:08God morgon, idag är jag "äntligen" tillbaks på jobbet efter en veckas sjukfrånvaro.
God morgon, idag är jag "äntligen" tillbaks på jobbet efter en veckas sjukfrånvaro.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 15:33Håkan: Intellektuell semester måhända, men inte semester. Det beror väl på vad en pluggar och vad en jobbar med. Jag tycker det är fånigt att vi inte har rätt till ledighet (eller möjlighet).
Håkan: Intellektuell semester måhända, men inte semester. Det beror väl på vad en pluggar och vad en jobbar med. Jag tycker det är fånigt att vi inte har rätt till ledighet (eller möjlighet).
Quote from Richard Comnell on 25 July 2009, 10:33Har haft semester från den 11:e juni och ska tillbaka till jobbet 11:e augusti. Vore ju synd att klaga på den semestern men är man lärare så lovar jag att man jobbar igen den tiden under terminen och lite till.
Har haft semester från den 11:e juni och ska tillbaka till jobbet 11:e augusti. Vore ju synd att klaga på den semestern men är man lärare så lovar jag att man jobbar igen den tiden under terminen och lite till.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 05:37Om det nu kan vara en god morgon när jag vaknade och gick upp utan anledning nyss. Finns ju inte så mkt att göra. Vill inte smyga ut och sätta mig på balkongen, soleländet har väl inte börjat titta fram än. En eller flera koppar kaffe så fixar det sig nog
Om det nu kan vara en god morgon när jag vaknade och gick upp utan anledning nyss. Finns ju inte så mkt att göra. Vill inte smyga ut och sätta mig på balkongen, soleländet har väl inte börjat titta fram än. En eller flera koppar kaffe så fixar det sig nog