Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God....Morgon . Det är inte ett moln på himlen,solen strilar igenom dimmridån nere vid ån, 20,5 grader . klockan är 05. Min semester är slut. God........Morgon (H)

Godmorgon! Sitter med en latte och begrundar sommarvärmen. Klonen ligger och sover efter 11 timmar på Grönan, jag roade mig igår med att cykla till Taxinge kakslott och tillbaka. Tog en ledig dag idag, så vi kan vila ut.

Usch ja nu sitter man på jobbet efter sommaren och dom säjer att det fina väret är över för denna gång ( men jag tror dom inte ) jag hoppas det fortsätter ett tag till. Så man kan åka och bada på kvällen när man kommer hem från jobbet.(t+)

gooood morgon ... eller god middag ... äsch, jag har semester så det kvittar 😀
Det är dags för dagens första kopp kaffe med lilla mammsen i köket i alla fall, kallar man det för morgonkaffe då även om klockan är 12?

Om du gick upp nyligen måste det vara ditt morgonkaffe...

Semesterklockan fungerar ungefär som Skalmans mat-o-sov klocka...

God morgon!
Jag sitter med mitt morgonkaffe här nu. Jojjomen. Ska ut och, he he morgonspringa strax.

d morogn/d middag... Jag måstebara få berätta hur jävla roligt det var igår (hade mitt första spinnigpass) JAg har fortfarande adrenalin från passet tror jag. Det var helt sjukt kul- MAGISKT 😀
hoppas ni fick lika bra avslut på gårdagen som jag 🙂

dmorn dmorn! 🙂 Denna gången ska jag vara lite mer förutseende än sist:

Vem bär mig hem efter mitt bodypump pass? 😉

Jag!

Åh, Bruse! Du är en prins i skinande rustning! 🙂