Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 05:07God....Morgon . Det är inte ett moln på himlen,solen strilar igenom dimmridån nere vid ån, 20,5 grader . klockan är 05. Min semester är slut. God........Morgon (H)
God....Morgon . Det är inte ett moln på himlen,solen strilar igenom dimmridån nere vid ån, 20,5 grader . klockan är 05. Min semester är slut. God........Morgon (H)
Quote from Rasmus Olsson on 10 August 2009, 06:49Godmorgon! Sitter med en latte och begrundar sommarvärmen. Klonen ligger och sover efter 11 timmar på Grönan, jag roade mig igår med att cykla till Taxinge kakslott och tillbaka. Tog en ledig dag idag, så vi kan vila ut.
Godmorgon! Sitter med en latte och begrundar sommarvärmen. Klonen ligger och sover efter 11 timmar på Grönan, jag roade mig igår med att cykla till Taxinge kakslott och tillbaka. Tog en ledig dag idag, så vi kan vila ut.
Quote from Åsa Tysklind on 10 August 2009, 10:38Usch ja nu sitter man på jobbet efter sommaren och dom säjer att det fina väret är över för denna gång ( men jag tror dom inte ) jag hoppas det fortsätter ett tag till. Så man kan åka och bada på kvällen när man kommer hem från jobbet.(t+)
Usch ja nu sitter man på jobbet efter sommaren och dom säjer att det fina väret är över för denna gång ( men jag tror dom inte ) jag hoppas det fortsätter ett tag till. Så man kan åka och bada på kvällen när man kommer hem från jobbet.(t+)
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:05gooood morgon ... eller god middag ... äsch, jag har semester så det kvittar 😀
Det är dags för dagens första kopp kaffe med lilla mammsen i köket i alla fall, kallar man det för morgonkaffe då även om klockan är 12?
gooood morgon ... eller god middag ... äsch, jag har semester så det kvittar 😀
Det är dags för dagens första kopp kaffe med lilla mammsen i köket i alla fall, kallar man det för morgonkaffe då även om klockan är 12?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:57Om du gick upp nyligen måste det vara ditt morgonkaffe...
Semesterklockan fungerar ungefär som Skalmans mat-o-sov klocka...
Om du gick upp nyligen måste det vara ditt morgonkaffe...
Semesterklockan fungerar ungefär som Skalmans mat-o-sov klocka...
Quote from Fredric Lagerström on 12 August 2009, 13:30God morgon!
Jag sitter med mitt morgonkaffe här nu. Jojjomen. Ska ut och, he he morgonspringa strax.
God morgon!
Jag sitter med mitt morgonkaffe här nu. Jojjomen. Ska ut och, he he morgonspringa strax.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:29d morogn/d middag... Jag måstebara få berätta hur jävla roligt det var igår (hade mitt första spinnigpass) JAg har fortfarande adrenalin från passet tror jag. Det var helt sjukt kul- MAGISKT 😀
hoppas ni fick lika bra avslut på gårdagen som jag 🙂
d morogn/d middag... Jag måstebara få berätta hur jävla roligt det var igår (hade mitt första spinnigpass) JAg har fortfarande adrenalin från passet tror jag. Det var helt sjukt kul- MAGISKT 😀
hoppas ni fick lika bra avslut på gårdagen som jag 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:13dmorn dmorn! 🙂 Denna gången ska jag vara lite mer förutseende än sist:
Vem bär mig hem efter mitt bodypump pass? 😉
dmorn dmorn! 🙂 Denna gången ska jag vara lite mer förutseende än sist:
Vem bär mig hem efter mitt bodypump pass? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2009, 08:48Jag!
Jag!
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 08:59Åh, Bruse! Du är en prins i skinande rustning! 🙂
Åh, Bruse! Du är en prins i skinande rustning! 🙂