Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 13:12Hmm... då borde tequila vara det bästa. Salt och mineraler (citron)!
Hmm... då borde tequila vara det bästa. Salt och mineraler (citron)!
Quote from Fredric Lagerström on 10 September 2009, 14:34En kompis till mej hävdar att man ska dricka en liter fil innan man går och lägger sej då man varit ute och festat så slipper man bakfylla. Han är aldrig bakis, säger han.
En kompis till mej hävdar att man ska dricka en liter fil innan man går och lägger sej då man varit ute och festat så slipper man bakfylla. Han är aldrig bakis, säger han.
Quote from Rasmus Olsson on 10 September 2009, 14:46Jag har en kompis som hävdar att han aldrig blir bakfull för han dricker aldrig alkohol.
Jag har en kompis som hävdar att han aldrig blir bakfull för han dricker aldrig alkohol.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 14:48Alkohol har inget med bakfylla att göra. Man blir bakfull av att sova med skorna på.
Alkohol har inget med bakfylla att göra. Man blir bakfull av att sova med skorna på.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 14:52beror på, jag tror att det kan vara dill ...
dagen efter kräftskivan...
midsommardagen, dill på färskpotatisen
nyårsdag, alltid är det nån j**el som släpar med sig dillchips
beror på, jag tror att det kan vara dill ...
dagen efter kräftskivan...
midsommardagen, dill på färskpotatisen
nyårsdag, alltid är det nån j**el som släpar med sig dillchips
Quote from Fredric Lagerström on 11 September 2009, 07:25morron svenska singlar!
Idag är det fredag och då är det som vanligt fest!
Sen blir det lördag i Sth och jag ska springa som en hest! 🙂
morron svenska singlar!
Idag är det fredag och då är det som vanligt fest!
Sen blir det lördag i Sth och jag ska springa som en hest! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 07:50d morn! hoppas ni alla vaknar till lika fint väder som vi har i Halmstad idag. dax för skolan idag, vi ska jämföra texter i biblen.... ???
hej hopp 🙂
d morn! hoppas ni alla vaknar till lika fint väder som vi har i Halmstad idag. dax för skolan idag, vi ska jämföra texter i biblen.... ???
hej hopp 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 11 September 2009, 07:59Jo här e fint med.
Bibeln innehåller lika mycket information som 3 minuter högupplöst actionfilm i DST format 😉
Jo här e fint med.
Bibeln innehåller lika mycket information som 3 minuter högupplöst actionfilm i DST format 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 08:44dmorn dmorn! 😀 Jag har varit på jobbet i en timme redan (fast jag var inte först idag) och ser fram emot en lugn fredag. 🙂 Solen skiner i en klarblå himmel och idag är det ingen träning, för jag har skaffat mig fotblåsor v 2.0 som jag ska pröva ut innan
dmorn dmorn! 😀 Jag har varit på jobbet i en timme redan (fast jag var inte först idag) och ser fram emot en lugn fredag. 🙂 Solen skiner i en klarblå himmel och idag är det ingen träning, för jag har skaffat mig fotblåsor v 2.0 som jag ska pröva ut innan
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 09:20d morn alla! Håller just nu på och packar inför en liten weekend-tripp till Norrköping. Det blir ingen träning eller tävling under helgen, bara öl. 😀
d morn alla! Håller just nu på och packar inför en liten weekend-tripp till Norrköping. Det blir ingen träning eller tävling under helgen, bara öl. 😀