Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:33d morn alla! Här i söder skiner solen, himlen är vackert ljusblå, och det är 15 härliga höstgrader. 😀
Sofie: Lycka till med teorin! 🙂
d morn alla! Här i söder skiner solen, himlen är vackert ljusblå, och det är 15 härliga höstgrader. 😀
Sofie: Lycka till med teorin! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 09:36Lycka till! Som ett bevis för min ödmjukhet ska jag inte berätta att jag skrev alla rätt på teorin!
Lycka till! Som ett bevis för min ödmjukhet ska jag inte berätta att jag skrev alla rätt på teorin!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:36Sofie: Sure thing! Jag har minst två som jag rent fysiskt kan hålla... Tåtummarna får jag träna på tills dess... 😉
Sofie: Sure thing! Jag har minst två som jag rent fysiskt kan hålla... Tåtummarna får jag träna på tills dess... 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:43Va a ni är! 😀 och vad bra Bruse, att du är så ödmjuk. Verkligen fint av dig! Nu ska jag vara så snäll att jag inte säger nåt om hur det måste varit att skriva prov på"din tid"... 😉
Va a ni är! 😀 och vad bra Bruse, att du är så ödmjuk. Verkligen fint av dig! Nu ska jag vara så snäll att jag inte säger nåt om hur det måste varit att skriva prov på"din tid"... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 09:47Hörrödu flicksnärt, nu ska du visa respekt för de äldre!
"På min" tid skrev vi med vänsterhänderna med bara ett öga öppet.
Hörrödu flicksnärt, nu ska du visa respekt för de äldre!
"På min" tid skrev vi med vänsterhänderna med bara ett öga öppet.
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 09:51Lilla du: vi skrev med pinnar i sanden! Stentavlor kom i generationen efter.
Lilla du: vi skrev med pinnar i sanden! Stentavlor kom i generationen efter.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:53Sand? Fanns det på istiden?
Sand? Fanns det på istiden?
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 09:59Ja under isen. Vi började dagen med att hacka oss igenom.
Ja under isen. Vi började dagen med att hacka oss igenom.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 10:13Ahaaa! Tänk vilket utbyte man kan ha av varandra... Man kan nog lära sig en hel del av varandra...
Ahaaa! Tänk vilket utbyte man kan ha av varandra... Man kan nog lära sig en hel del av varandra...
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2009, 10:17Som att du ska ta Bekort.
Som att du ska ta Bekort.