Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 10:08d morn hela bunten. Kanonväder här med. Solplats på balkongen i väntan på att slappa vid lekplatsen resten av dagen. (spela beachvolley & frisbeelf) (H)
d morn hela bunten. Kanonväder här med. Solplats på balkongen i väntan på att slappa vid lekplatsen resten av dagen. (spela beachvolley & frisbeelf) (H)
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 07:11dmorn! Nu har jag varit igång i lite mer än tre timmar, vaknade tio i fyra av nån mystisk anledning.
Rätt mysigt att kliva upp och betrakta venus (tror jag det är) och månen över hustaken samtidigt som solen gör himlen mörkblå och ljusnande.
dmorn! Nu har jag varit igång i lite mer än tre timmar, vaknade tio i fyra av nån mystisk anledning.
Rätt mysigt att kliva upp och betrakta venus (tror jag det är) och månen över hustaken samtidigt som solen gör himlen mörkblå och ljusnande.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:03Det är vackra Venus, ja.
Mornstjärnan/aftonstjärnan
Det är vackra Venus, ja.
Mornstjärnan/aftonstjärnan
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:14Ja, "mornstund har guld i mund" kommer ju inte från ingenstans... En gryning har nåt speciellt, om man ändå vaknat så tidigt. Själv vaknade jag vid nio till en hög och klarblå himmel! Blir så sugen på att ge mig ut i skogen...:D
Ja, "mornstund har guld i mund" kommer ju inte från ingenstans... En gryning har nåt speciellt, om man ändå vaknat så tidigt. Själv vaknade jag vid nio till en hög och klarblå himmel! Blir så sugen på att ge mig ut i skogen...:D
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 15:17Jag vaknade också vid fyra för att hinna göra allt det sista i stugan inför hemfärden från tland. Känns nästan lite trist att vara tillbaka på fastlandet nu. 🙁
Jag vaknade också vid fyra för att hinna göra allt det sista i stugan inför hemfärden från tland. Känns nästan lite trist att vara tillbaka på fastlandet nu. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:25Lika klarblå himmel idag... Aah... 😀 blir nog ingen skog idag heller, jag ska in till stan och skriva teoriprov till B-körkort (t+) ha en fin dag allihopa!
Lika klarblå himmel idag... Aah... 😀 blir nog ingen skog idag heller, jag ska in till stan och skriva teoriprov till B-körkort (t+) ha en fin dag allihopa!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:28Behöver vi hålla tummarna, Sofie? Eller kan du din teori? 🙂
Behöver vi hålla tummarna, Sofie? Eller kan du din teori? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:29Jag kan den nog! (V)
Däremot är det uppkörning imorrn... DÅ får ni gärna hålla alla tummar som finns!
Jag kan den nog! (V)
Däremot är det uppkörning imorrn... DÅ får ni gärna hålla alla tummar som finns!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:31Tack så mycket!!! 😀
Tack så mycket!!! 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:32Solen skiner här också synd att man inte har mornsol på sin balkong....
lycka till Sofie, håller tummarna iaf 🙂
Solen skiner här också synd att man inte har mornsol på sin balkong....
lycka till Sofie, håller tummarna iaf 🙂