Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn hela bunten. Kanonväder här med. Solplats på balkongen i väntan på att slappa vid lekplatsen resten av dagen. (spela beachvolley & frisbeelf) (H)

dmorn! Nu har jag varit igång i lite mer än tre timmar, vaknade tio i fyra av nån mystisk anledning.

Rätt mysigt att kliva upp och betrakta venus (tror jag det är) och månen över hustaken samtidigt som solen gör himlen mörkblå och ljusnande.

Det är vackra Venus, ja.
Mornstjärnan/aftonstjärnan

Ja, "mornstund har guld i mund" kommer ju inte från ingenstans... En gryning har nåt speciellt, om man ändå vaknat så tidigt. Själv vaknade jag vid nio till en hög och klarblå himmel! Blir så sugen på att ge mig ut i skogen...:D

Jag vaknade också vid fyra för att hinna göra allt det sista i stugan inför hemfärden från tland. Känns nästan lite trist att vara tillbaka på fastlandet nu. 🙁

Lika klarblå himmel idag... Aah... 😀 blir nog ingen skog idag heller, jag ska in till stan och skriva teoriprov till B-körkort (t+) ha en fin dag allihopa!

Behöver vi hålla tummarna, Sofie? Eller kan du din teori? 🙂

Jag kan den nog! (V)

Däremot är det uppkörning imorrn... DÅ får ni gärna hålla alla tummar som finns!

Tack så mycket!!! 😀

Solen skiner här också synd att man inte har mornsol på sin balkong....
lycka till Sofie, håller tummarna iaf 🙂