Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 09:06Lappmögel så långt ögat når. Enda roliga med det hela var lill-kattens reaktion. Han hade aldrig sett snö förut...än mindre trampat i det... 🙂
Lappmögel så långt ögat når. Enda roliga med det hela var lill-kattens reaktion. Han hade aldrig sett snö förut...än mindre trampat i det... 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:07Haha! Gå och säg samma sak i La Familja gruppen, Markus och se vad som händer... 😉
Haha! Gå och säg samma sak i La Familja gruppen, Markus och se vad som händer... 😉
Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 09:09Bennu: Tycker dom inte det är roligt med katter där? 😉
Bennu: Tycker dom inte det är roligt med katter där? 😉
Quote from ellen olsson on 22 October 2010, 09:11Det faller inte i god jord här heller. :@
Det faller inte i god jord här heller. :@
Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 09:17Det är lappmögel. 🙂
Det är lappmögel. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 22 October 2010, 09:27God morgon!
Det sägs ju att det ska bli en väldigt kall vinter. Att det ska snöa
från norr till söder. Jag vet inte, är skeptisk.Jag ska äta pizza och dricka öl ikväll! This I know.
God morgon!
Det sägs ju att det ska bli en väldigt kall vinter. Att det ska snöa
från norr till söder. Jag vet inte, är skeptisk.
Jag ska äta pizza och dricka öl ikväll! This I know.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:34Em: Jag förstår inte frågan? Vill man inte ALLTID ha snö? (H)
Men faktum är att jag ofta börjar längta efter snö tidigt eftersom vitt = ljust = bättre och så länge det får ligga kvar är ju snön ett suveränt underlag för allt möjligt kul! 😀
Em: Jag förstår inte frågan? Vill man inte ALLTID ha snö? (H)
Men faktum är att jag ofta börjar längta efter snö tidigt eftersom vitt = ljust = bättre och så länge det får ligga kvar är ju snön ett suveränt underlag för allt möjligt kul! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 22 October 2010, 09:39Ja, man kan göra snöänglar tex och bygga gubbar 😉
Ja, man kan göra snöänglar tex och bygga gubbar 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 09:48Passa dig Mackan...du håller på att göra dig ovänn med en massa singlar...;)
Jag föredrar att kalla snö "det vita guldet" eller "mitt livs stora kärlek"...;)
Passa dig Mackan...du håller på att göra dig ovänn med en massa singlar...;)
Jag föredrar att kalla snö "det vita guldet" eller "mitt livs stora kärlek"...;)
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:08Morrn morrn, ingen snö i sikte här i ingenmansland. Nåväl, förra året som var den bästa vintern typ i moderna tider kom inte snön förrän till lucia så det finns ju ännu tid för att det ska ordna till sig. Smågodis och hembakta bullar till fredagsfikat ida
Morrn morrn, ingen snö i sikte här i ingenmansland. Nåväl, förra året som var den bästa vintern typ i moderna tider kom inte snön förrän till lucia så det finns ju ännu tid för att det ska ordna till sig. Smågodis och hembakta bullar till fredagsfikat ida