Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon 🙂

men hallå har ni hört talas om helg =sovmorgon? elelr är det bara hos mig idag?

det pissregnar, jag skall inte träna idag och jag skall plugga, wiiiiie (not)

God morgon, god morgon!

Just nu en kopp te i soffan och suckar över att förkylningen inte vill ge sig. Men jag får se det som en framtidsinvestering i virusskydd. Dags att utse immunförsvarsminister...

God morgon på er!

Har bråkat med internetuppkopplingen men nu funkar det så jag sitter med dator och frukost i soffan. All snö är borta och nu är det bara grått och kladdigt ute. 🙁 Ska åka och köpa vinterkängor snart och i kväll blir det utgång med en

God morgon gott folk! Blev lite knäckt när jag vaknade o klockan visade 10.07. Överdrivet trött? Ska in till Borås o hämta min racer som har varit hos cykeldoktorn för den har haft ont i navet. Skulle ut o cykla en sväng idag men det verkar som regnet ska

God Morgon!

Helen, när du sa God Morgon, var det nog många som inte sagt God natt än.

God morgon. Håller med Em angående sovmorgon på helgen!!
själv är det dags för frukost innan det blir sångrep idag.

nu är det godmorgon nummer två..

Em - näeh, för jag kör varannan vecka är det eftermiddagsvecka = sovmorgon hela veckan! 😉
(plus att om man går upp 04:30 normalt sett så ÄR ju 06:00 en rätt så rejäl sovmorgon... (t+) )

Morrn morrn, ikväll ska jag på 40 års-kalas. På 30-årsdito för 10 år sen minns jag att jag stod vid nån bål som var märkligt färglös och rätt stark. Jag drack nån mugg där samtidigt som jag stod och pratade med nån och sen dröjde det inte länge alls innan