Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 12:46Kalle, varannan vatten!:-)
Kalle, varannan vatten!:-)
Quote from ellen olsson on 23 October 2010, 12:51Jag ska också på 40-årskalas ikväll. 🙂
Jag ska också på 40-årskalas ikväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 12:58Jag vill också gå på kalas:-(
Jag vill också gå på kalas:-(
Quote from Fredric Lagerström on 23 October 2010, 13:50Det är väl en hel del c-vitamin i citron? Kalles bål är ju rena(t) hälsodrycken! 😀
Själv önskar jag mej bara en skön löptur ikväll utan allt för mycket regn
och så en lugn kväll hemma. Nån öl, lite god mat, sovmorgon...
Det är väl en hel del c-vitamin i citron? Kalles bål är ju rena(t) hälsodrycken! 😀
Själv önskar jag mej bara en skön löptur ikväll utan allt för mycket regn
och så en lugn kväll hemma. Nån öl, lite god mat, sovmorgon...
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 05:38God morgon gott folk! Nu är det bara 2 mån till jul ;).
God morgon gott folk! Nu är det bara 2 mån till jul ;).
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 08:46God Morgon!
Som alltid positiv Niklas.... Eller är du stressad?
Dricker kaffe och läser morgontidningen. Ryggen känns bättre men det blir mer medikament under dagen. Ha en bra dag 🙂
God Morgon!
Som alltid positiv Niklas.... Eller är du stressad?
Dricker kaffe och läser morgontidningen. Ryggen känns bättre men det blir mer medikament under dagen. Ha en bra dag 🙂
Quote from ellen olsson on 24 October 2010, 08:48Morrn! Idag är det FN-dagen. Det firar vi med fortsatt regn...
Morrn! Idag är det FN-dagen. Det firar vi med fortsatt regn...
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 08:53Det ska firas och vi härmar ert regn
Det ska firas och vi härmar ert regn
Quote from ellen olsson on 24 October 2010, 09:06Vi har kört nonstop sedan i fredags.
Vi har kört nonstop sedan i fredags.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 09:16Usch, är det så det ska bli hos oss nu 🙁
Usch, är det så det ska bli hos oss nu 🙁