Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 06:52God morgon alla SS:-)
händer idag då?
massa träning och pluggm, en trevlig lunch skall vi nog kunna få till också..
Micke vad blir det för väder???
God morgon alla SS:-)
händer idag då?
massa träning och pluggm, en trevlig lunch skall vi nog kunna få till också..
Micke vad blir det för väder???
Quote from ellen olsson on 25 October 2010, 07:15Morrn! *gäspar*
Morrn! *gäspar*
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 07:16God morgon alle hop 🙂
Idag är det jobb och gym som gäller ..
God morgon alle hop 🙂
Idag är det jobb och gym som gäller ..
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 07:41Ska vi verkligen börja kalla oss SS? 🙂 Kom på först när jag gått och lagt mig att jag ska på hälsoundersökning idag. Får inte äta något innan. Jag håller på att döööö! Ska bli intressant att få veta om jag är frisk iaf. Kollar de huvudet också? (#)
Ska vi verkligen börja kalla oss SS? 🙂 Kom på först när jag gått och lagt mig att jag ska på hälsoundersökning idag. Får inte äta något innan. Jag håller på att döööö! Ska bli intressant att få veta om jag är frisk iaf. Kollar de huvudet också? (#)
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 07:49hehe Katarina 😉 Kan ju vara bra att ha på papper hur det är med huvet..
hehe Katarina 😉 Kan ju vara bra att ha på papper hur det är med huvet..
Quote from ellen olsson on 25 October 2010, 07:51Får ni inte äta något innan? Är du säker på att det är en hälsoundersökning och inte operationsbordet som väntar? 😉
Jag kan inte påminna mig att jag inte fått äta innan en undersökning.
Får ni inte äta något innan? Är du säker på att det är en hälsoundersökning och inte operationsbordet som väntar? 😉
Jag kan inte påminna mig att jag inte fått äta innan en undersökning.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 08:08God morgon! Blev ombedd att börja senare(!) idag, vilket givetvis innebär att jag får jobba längre men ändå....sovmorgon! 🙂
Kyligt ute idag, tur att jag köpte varma stallskor i helgen!
God morgon! Blev ombedd att börja senare(!) idag, vilket givetvis innebär att jag får jobba längre men ändå....sovmorgon! 🙂
Kyligt ute idag, tur att jag köpte varma stallskor i helgen!
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 08:13God morgon!
Sitter på en buss som är 10 min. försenad. Varför går aldrig SL-trafiken på tid??
God morgon!
Sitter på en buss som är 10 min. försenad. Varför går aldrig SL-trafiken på tid??
Quote from ellen olsson on 25 October 2010, 08:17Är du säker på att du inte åker med "nästa buss", Helena? 😉
Personligen så tycker jag att SL sköter sig bättre än Värsttrafik. Det är å andra sidan inte speciellt svårt.
Är du säker på att du inte åker med "nästa buss", Helena? 😉
Personligen så tycker jag att SL sköter sig bättre än Värsttrafik. Det är å andra sidan inte speciellt svårt.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 08:24God morgon!
Här kommer vädret då Micke tar sovmorgon.
Västerås: Sol och -2 grader.
Övriga Sverige: Mestadels sol och nollgradigt.Klagomål på vädret hänvisas till ordinarie personal.
God morgon!
Här kommer vädret då Micke tar sovmorgon.
Västerås: Sol och -2 grader.
Övriga Sverige: Mestadels sol och nollgradigt.
Klagomål på vädret hänvisas till ordinarie personal.