Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 18:37Jörgen: Jepp, sula i fårull har jag i också 😀
Jörgen: Jepp, sula i fårull har jag i också 😀
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 18:40hmm båda varmt och mjukt och gott 😉
hmm båda varmt och mjukt och gott 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 18:46Om ingen märkt det av mina inlägg så lyssnar jag på musik och sjuuunger 😀
och dricker bubbel..
Om ingen märkt det av mina inlägg så lyssnar jag på musik och sjuuunger 😀
och dricker bubbel..
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 19:03@Katarina Goe måndag för dig 😀
@Katarina Goe måndag för dig 😀
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 19:05*skruvar upp volymen på Kat och dansar loss till hennes toner* 😀
*skruvar upp volymen på Kat och dansar loss till hennes toner* 😀
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 19:09Skrålar allt vad jag orkar. Hör du Linda? 😀
Äsch då, nu måste jag ner med tvätten.
Skrålar allt vad jag orkar. Hör du Linda? 😀
Äsch då, nu måste jag ner med tvätten.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 19:15Kat: *skriker för att överrösta skrålet* Jodå, jag hör. Ser du hur jag dansar?? *viftar med armar och ben* 🙂
Kat: *skriker för att överrösta skrålet* Jodå, jag hör. Ser du hur jag dansar?? *viftar med armar och ben* 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 22:40Åh, stallskor, jag måste verkligen köpa nåt att ha till vintern, gummiridstövlar är så sjukligt kallt såhär års. 🙁
Åh, stallskor, jag måste verkligen köpa nåt att ha till vintern, gummiridstövlar är så sjukligt kallt såhär års. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 23:51Kat: PLUS att om DU köper dem kanske de inte ens blir lerbruna! (t+)
Linda: Hur bekväma är de att GÅ i? Jag behöver ju skor jag även trivs att gå mina kilometer till och från stallet i...
Kat: PLUS att om DU köper dem kanske de inte ens blir lerbruna! (t+)
Linda: Hur bekväma är de att GÅ i? Jag behöver ju skor jag även trivs att gå mina kilometer till och från stallet i...
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 06:35vill att ni observerar två dagar irad har jag varit först nu...
Ha en toppen dag alla super singlar (L)
vill att ni observerar två dagar irad har jag varit först nu...
Ha en toppen dag alla super singlar (L)