Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:11Morrn morrn, hyggligt lugn dag på jobbet. På lunchrasten ska jag förnedra bibliotekarien i pingis. 🙂
Morrn morrn, hyggligt lugn dag på jobbet. På lunchrasten ska jag förnedra bibliotekarien i pingis. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 12:49jag är sur på garmin
jag är sur på garmin
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 12:51Jag vågar knappt fråga för jag känner till att det finns nåt som heter garmin och antingen så (t+) eller så (t-) man det. Mer än så vet jag inte.
Jag vågar: vaffö då då?
Jag vågar knappt fråga för jag känner till att det finns nåt som heter garmin och antingen så (t+) eller så (t-) man det. Mer än så vet jag inte.
Jag vågar: vaffö då då?
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 12:55därför att mitt pulsbälte bråkade så då skickade jag in det och så fick jag det nya idag, men det funkar inte, så då säger de att det nog är klockan.. så då vill de att jag ska skicka in klockan, för de kan ju inte ha skickat ett icke fungerande pulsbälte
därför att mitt pulsbälte bråkade så då skickade jag in det och så fick jag det nya idag, men det funkar inte, så då säger de att det nog är klockan.. så då vill de att jag ska skicka in klockan, för de kan ju inte ha skickat ett icke fungerande pulsbälte
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 13:17Sök inte jobb på Garmin eller så gör du det och höjer användarnöjdheten 😉
Sök inte jobb på Garmin eller så gör du det och höjer användarnöjdheten 😉
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 13:21och nu funkar inte heller proffice hemsida.. funderar på att åka till ikea idag istället..
det verkar inte som att det är meningen att jag ska skicka in några ansökningar idag..
och nu funkar inte heller proffice hemsida.. funderar på att åka till ikea idag istället..
det verkar inte som att det är meningen att jag ska skicka in några ansökningar idag..
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 05:27gomoRRon gomoRRon gomoRRon med veiron i ottan 🙂
Hoppas ni alla får en fantastisk dag! Själv ska jag till tandläkaren i hufvudstaden och kiropraktorn i avesta idag (#)
gomoRRon gomoRRon gomoRRon med veiron i ottan 🙂
Hoppas ni alla får en fantastisk dag! Själv ska jag till tandläkaren i hufvudstaden och kiropraktorn i avesta idag (#)
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 07:25God morgon alle hop:-)
Fan glömt sätta klockan idag.. Tur man vaknar ändå...
God morgon alle hop:-)
Fan glömt sätta klockan idag.. Tur man vaknar ändå...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 07:31God morgon sitter i receptionen idag, dagen ha börjat sådär alla dörrar som kan krångla har krånglat, kassaskåpet får jag inte upp (#) what to do???
Så nu kan ju dagen bara bli bättre eller hur 😀 ?
ha en super dag alla SS (L)
God morgon sitter i receptionen idag, dagen ha börjat sådär alla dörrar som kan krångla har krånglat, kassaskåpet får jag inte upp (#) what to do???
Så nu kan ju dagen bara bli bättre eller hur 😀 ?
ha en super dag alla SS (L)
Quote from ellen olsson on 28 October 2010, 07:35Morrn! Det verkar upplagt för att gäspa sig igenom dagen.
Morrn! Det verkar upplagt för att gäspa sig igenom dagen.