Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 07:29@Emelie (t+) God morgon alle hop 🙂
@Emelie (t+) God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 07:38God morgon! 🙂
Äntligen SOVMORN! 😀
God morgon! 🙂
Äntligen SOVMORN! 😀
Quote from ellen olsson on 26 October 2010, 08:23Gomorron! Dags att sätta på nytt däck nu.
Gomorron! Dags att sätta på nytt däck nu.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 09:23Morrn morrn, det kändes lite bistert ute idag men några koppar kaffe senare och en fin sol på himlavalvet utanför så är det inte så illa längre.
Morrn morrn, det kändes lite bistert ute idag men några koppar kaffe senare och en fin sol på himlavalvet utanför så är det inte så illa längre.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 17:24Jessie: Jag är inte rätt person att fråga eftersom jag alltid får skavsår av i princip alla skor jag tar på mig... men dessa har jag haft i två dagar och går en hel del i dem, fram och tillbaka stallet-hagarna fram till ca 15 och de gör inte ont *peppar p
Jessie: Jag är inte rätt person att fråga eftersom jag alltid får skavsår av i princip alla skor jag tar på mig... men dessa har jag haft i två dagar och går en hel del i dem, fram och tillbaka stallet-hagarna fram till ca 15 och de gör inte ont *peppar p
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 07:17God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 08:00God morgon allihop 🙂
God morgon allihop 🙂
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 08:16Morrn!
Morrn!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 10:22morgon, vad kallt det var igår kväll, fick hämta två extra filtar, tror att det är dags att byta till vintertäcket!
morgon, vad kallt det var igår kväll, fick hämta två extra filtar, tror att det är dags att byta till vintertäcket!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 11:09Har kommit en bit på dagen med frukost och tidning men tror att jag håller på att bli förkyld 🙁 Hostar sen i går em, vaknade med huvudvärk och nu känner jag mig frusen och har fortfarande ont i ryggen (#)
Ska försöka ta mig in till stan i dag, Alewalds
Har kommit en bit på dagen med frukost och tidning men tror att jag håller på att bli förkyld 🙁 Hostar sen i går em, vaknade med huvudvärk och nu känner jag mig frusen och har fortfarande ont i ryggen (#)
Ska försöka ta mig in till stan i dag, Alewalds